Alla inlägg under oktober 2010

Av Johanna Franzen - 7 oktober 2010 17:33

hejsan! :)


idag gick man upp kl halv 11 för att göra sig i ordning & åka till kumla!

som vanligt nu förtiden har jag jätte svårt att komma ur sängen!

även fast klockan inte ens är tidigt.


var iallafall väldigt trevligt i kumla idag!..kul att alla tjejer kunde ses samtidigt!

så vi både prata och fika :), ska försöka ses redan nästa vecka igen!


efter jag hade varit hos jenny idag kom kayll <3 och hämta mig!.. skulle in till marieberg/willys.


nu är vi hemma och gör egen pizza!

ikväll ska vi tydligen se på filmerna arion man!


längtar till lördag!!!  




Hemma hos jenny! :)

Av Johanna Franzen - 6 oktober 2010 15:41

hej :)

idag jag var tvungen att följa med sandra & camilla till marieberg! dom skulle på synundersökning! & kolla på glasögon!... så jag skulle vara smakråd :)

så idag fick man gå upp i tid ujuj att man kan vara så trött när klockan är 9:30 fy hemskt!.. känns att man inte jobbar lika mycket längre börjar bli slö.

var iallafall trevligt på marieberg.. camilla hitta ett par väldigt fina glasögon!.. fick även med mig lite saker hem även fast jag inte skulle handla!

vart 2 stycken nya bh.

idag ska jag få besök av mamma! och ikväll kommer marieberg gänget på middag!

imorgon ska jag åka till kumla & besöka jenny :)    

       

  

Sandra :)


glasögon :)



Fika :)

 ovanligt med lite färg för att vara mig!

Av Johanna Franzen - 5 oktober 2010 15:59

   hej :)

 Nu har jag skaffat mig blogg! inte för jag vet riktigt vad jag ska skriva om men iaf!

 

så nu får vi väl se hur mycket jag kan skriva om mitt liv haha!

 

Idag har jag haft besök av jenny vilket var väldigt trevligt!, pratat & fikat!

 

ikväll blir det att åka ner och sola ihop med sandra och camilla!, vilket behövs känner mig inte direkt brun i det här tråkiga höst vädret!

 


     

jenny :)



har även idag varit nere på stan och planterat vid ingången!

& tagit en promenad ihop med sandra!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards