Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Johanna Franzen - 14 oktober 2010 23:24

hej, idag är det torsdag! och denna dag har varit seg.


har hunnit med väldigt mycket saker

bland annat


Kolla på tv/ätit frukost

tvättat 2 maskiner-kläder/handukar

haft sandra på kaffebesök

städat toaletten/diskat allt i köket

varit nere på stan

varit  hos camilla på fika

vart på jobbet och kolla läget

marieberg/jula/ikea

ätit middag & kolla lyxfällan, och nu film


var på marieberg ihop med kayll idag var tvungen att ha nya värmeljus, går åt så himla mycket nu på hösten :) mysigt med ljus!

köpte även en lykta till balkongen!  


kom just på att jag glömmde beställa från jotex, är ju tvungen att ringa efter allt jag vill ha inte finns på internet! :/

får göra det imorgon.. längtar till all julmys!


när sandra var och fika hos mig idag, prata vi som vanligt om inredning och hur fort man tröttnar på saker och hur fort saker kan förändras!


vi kolla även på hur min lägenhet såg ut när jag flytta hit, inge vidare asså!


 

Rummet typ samma vecka jag flytta in, med min mini soffa!


 

Hallen då


badrummet innan jag fick nytt, fick nya väggar,golv,toa & handfat.


    

köket samma dag jag kom till lägenheten, gröna väggar och trasigt kakel & gammalt kylskåp


 

köket i sommras



     

nytt kylskåp, nymålade väggar, nytt golv & kakel


rummet nu på hösten mer mörkt


  

  

i hallen bytte vi plats på hatthyllan och nytt golv 


rummet på sommaren









Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards