Alla inlägg under maj 2012

Av Johanna Franzen - 30 maj 2012 20:48

Idag vakna man klockan 10, så skönt med sovmorgon... underbart :)

På förmiddagen hade jag besök av sandra.h vi prata & drack kaffe..

Vid 12 tiden åkte jag mot örebro, vart lite shopping...

Har även varit hemma hos mamma & pappa...på fika.. där var även Thilda & måns (min brors barn)

Mamma & jag tog även en sväng till rönnesytta, jag behövde parasoll till balkongen..


Nu har jag precis varit på netto, även damsugit.. nu blir det mat vid tvn :)


Trevlig kväll alla (:


 

Parasoll, klänning, ramar,koppar, svartajeans.

Av Johanna Franzen - 25 maj 2012 21:15

Härliga fredag... :)


idag var det shopping på marieberg, & tvkväll :)


 


Av Johanna Franzen - 23 maj 2012 22:09

Idag var det fullt upp hela dagen..

Vakna vid halv 12 :O sov helt sjukt länge..

Fast de kan man få när man är ledig :)

Idag har jag iaf varit hemma hos mamma, hjälpt henne att plantera.

Träffat Mikaela & Oscar & ätit glass i hamnen...

Varit hemma hos Sandra g i huset, hjälpt henne & fixat lite..

& nu på kvällen var Sandra h här.. prata & åt glass :)


idag har dagen bara rullat på :)

tur man har något för sig :)


Imorgon är det jobb igen 6-14:15 

Imorgon kommer även kayll hem igen <3



Av Johanna Franzen - 22 maj 2012 21:45

Idag ringde klockan 4:15.. upp & sätta på sig kläder för att invänta jobb kl 4:30..

Sandra h & jag hade spotplock tid... rensa & fixa.. bara hoppas de håller i sig nu!..

Jobba iaf från 4:30-11:30.

Efter det tog jag bilen mot Kumla, hem till jenny.. där bjöds de på fika & glass..

Mycket mysigt, Maria kom även dit :)


Resten av kvällen var jag tsm med Sandra g ... hjälpte dom lite med flytten..

vart även mat tsm med henne :)


  

Bild tagen från Sandras blogg :)

Kul jobb haha, fanns endel att göra ;)


www.SandraHailee.blogg.se




Av Johanna Franzen - 15 maj 2012 22:06

Idag var det sov morgon till ca kl 10.. underbart :)

Vid halv 12 tiden åkte jag mot jobbet, vänta tills sandris sluta..

Efter det tog vi bilen till Hjo... vart shopping & fika mysigt!

Fick med mig gardiner, kuddar & skålar hem.. 

När man kom hem vid 17 tiden.. var det dags för hemma fix.. Putsa fönster & fixa med nya gardiner.

Nu på kvällen gjorde jag & sandra mat & slöa i soffan..


     

Av Johanna Franzen - 14 maj 2012 22:17

Idag sov jag till klockan 9, mycket skönt :)

Åt frukost & gjorde mig klar för jobb..

Gick väl okej på jobbet idag, man tror alltid man ska hinna så mycket mer än vad man gör...

Idag började även våran nya butiks chef, så nu får vi hoppas butiken blir på topp igen :)..


Nu på kvällen har jag & sandris lagat klycklingsallad & pratat :)

Imorgon tar vi även bilen mot Hjo..Hoppas på hitta lite fin heminredning...


Nu ska jag krypa i säng.. ledig dag imorgon :)


Nattinatt! :)


Saknar redan kayll , som börja jobba borta idag igen.. efter haft hemma jobb sedan dec. 


 


Av Johanna Franzen - 13 maj 2012 09:00

Igår var det jobb hela dagen från 7.18:30

tiden gick endå ganska fort..

På kvällen vart det mat & bio i Örebro mysigt :)


Idag har jag fixat matlådor & sandra h har varit här på kaffe :)

På eftermiddagen fick vi besök av Thilda.

Vi följde även med dom hem till Laxå på grillat & Tårta.. passa på att fira hennes födelsedag.

3 år redan har hon blivit :)


Nu ska vi ta oss ett bad & kolla tv i sängen :)

Av Johanna Franzen - 11 maj 2012 22:21

Hej, idag var det löst segt att komma ur sängen..

vakna klockan 10 idag.. skönt med sovmorgon!

Låg & kolla tv bra länge idag... var inte mycket mer än att duscha & göra sig klar för jobb.


Gick iaf bra idag på jobbet..

imorgon är det dags igen.. jobb från 7-18:30.. jobbigaste på hela månaden..


Nu ska man lägga sig ska bara kolla klart på tv VM juuu ;) haha

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards