Alla inlägg under maj 2019

Av Johanna Franzen - 27 maj 2019 19:24

Ny vecka igen ! Förra veckan bara sprang förbi!

Tisdagen spendera jag & meya ihop med Maria & nellie på Marieberg! Fika & prata.

Onsdagen efter jag lämnat c på förskolan ! Kom Jenny & Elin på fika

Torsdagen tog vi det Lungt hemma nästan hela dagen, städa & fixa inför helg.

Fredag hade vi barnvakt åt barnen och gick ut på kvällen !

Lördagen hämta vi c hos mamma sen åkte vi till Laxå på 10 års kalas :)

Söndagen åkte vi till teknik banan i Kumla & c fick cykla ihop med Gustav & Ebbe! Hade med oss fika :)

Idag har vi varit till Kumla & lekt i tivoliparken, jag & barnen! Sen hämtat ut paket med deras nya sommar skor!

Collin har verkligen fått så mycket fina kläder till sommaren! Kommer va bättre klädd än både mig & Kayll .

Av Johanna Franzen - 15 maj 2019 23:27

Idag starta morgonen kl 06 här hemma när Kayll sa hejdå för att åka & jobba! Han jobbar hemma nu i 2 veckor! Såå skönt att ha lite hjälp på kvällarna! Lyx. Klagar inte på att vara ensam måndag till torsdag men tycker de lyxigt när man delar ansvaret.
Vi somna iaf om igen jag & meya.
Blev väckt sen igen vid 8:30 av Collin ! Paniken som uppstår då när man märker att man glömt satt alarm till förskolan !

30 minuter, frukost & klä 2 barn plus sig själv & köra mot förskolan! Näää de hinner man inte ! Men 9:10 va vi på plats :)

Under tiden c va på förskolan städa, tvätta & handla jag & meya.

Tiden springer jämt iväg när han är där! 9-14 .

Eftermiddagen spendera vi ute på tomten & även en sväng ute på gården ihop med grannarna! Älskar att man kan va så mycket ute nu i det fina vår vädret !
Collin älskar de också, han har ju blivit så sjukt duktig på att cykla nu! Så stolt över honom 2,5 år och cyklar som en kung !

I övrigt funderar jag på om vi ska starta ett nytt projekt inne ! Extra rummet! Kaylls skräp rum som jag kallar de! Som ska bli meyas rum. Eller om jag ska avvakta ?
Har fortfarande alla fönster i kök & vardagsrum att måla nu!, när man kan öppna & måla

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards