Alla inlägg under januari 2018

Av Johanna Franzen - 28 januari 2018 16:37

Ännu en vecka har passerat!

Fullt upp i vanlig ordning! I måndags var det möte, tisdags besök av Maria & Nicole, onsdag besök av Sandra & livia.

I torsdas var jag & Collin bara hemma & vänta på att Kayll skulle sluta jobba typ! En snabbis till Marieberg bara. Åt burger Love på kvällen.

Fredag hade vi besök av Oscar innan han skulle hem till Stockholm & kvällen var det besök igen & vi laga plankstek.

Lördag var vi i Kumla "kvarntorp" med Daniel & mickan & deras dotter! Lunch på Marieberg efteråt!
efter det en sväng till Mio & beställde en puff till hallen att sitta på

Idag har jag städat! Ligger 2 febriga grabbar i soffan och sover

I måndags var vi även på föreningen & fråga om lov för att fortsätta med staket på andra sidan! Vilket inte var några problem alls!
Så det tror jag kommer bli nästa projekt nu när toan är färdig!

Av Johanna Franzen - 11 januari 2018 12:08

Igår tog vi oss en kall proemenad fram till stan! -7 grader igår !

Inte ofta man tänker på att det är exakt 2 km att gå fram till vågen gallerian!

Vi prova även att äta på käk! Typ Petter som är grundaren av! Aldrig ätit inne på saluhallen förut!

Eftermiddagen spendera vi genom att åka & hämta! Mosaik & andra saker till Lill toan.

Idag torsdag slöar vi mest! Kayll ska sätta innertak på toan, jag skulle behöva åka & köpa lite små gröna växter! Tog ju bort julblommorna när vi städade bort julen.

Av Johanna Franzen - 8 januari 2018 21:44

Idag klev vi ur sängen strax efter halv 10! Åt frukost! Sen åkte för att prova lek & buslandet istället för Andys vid Marieberg!

Kul med något annat men tycker nog Andys är bättre!

När vi kom hem sov vi middag efter maten! Kayll passa på att greja lite med Lill toan! På onsdag kommer sista grejerna vi beställt dit!

Av Johanna Franzen - 5 januari 2018 17:07

I tisdas var jag hos Jenny, fika ihop med henne & Elin i typ 5 timmar!

I onsdas satt jag hos frisören i 3,5 timme för att färga håret!

I torsdas börja vi renoveringen av lilla toan hemma!

Idag fredag har jag & Collin varit hos Maria i Kumla & lekt med dom!

<3

Av Johanna Franzen - 5 januari 2018 17:02

Tackar vi 2017 för det här året! Ett av dom bästa åren enligt mig !
Fått vara föräldraledig ihop med Collin! Haft många mysiga dagar med vänner och fika!

Varit i både Stockholm & Göteborg & Eskilstuna på hotell! Samt varit på 1 veckas sol semester i Spanien!

Firat min lilla kille som blivit 1 år!

Sålt 2an & köpt en 4a på markplan

Nu ska vi njuta sista månaden hemma ihop med Kayll! Innan dagis & jobb drar igång igen !

Nu väntar vi & ser vad 2018 har att erbjuda :)

Av Johanna Franzen - 5 januari 2018 16:53

3 rätters & spel :)

Av Johanna Franzen - 5 januari 2018 16:51

Dagen innan nyår passa vi på att gå på bio "solsidan" & även ut & äta! Collin var hemma med farmor !

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards