Alla inlägg under oktober 2011

Av Johanna Franzen - 31 oktober 2011 18:15

Måndag, gick upp redan vid 9 tiden...

duscha & sminka mig... sedan for jag iväg till icajouren & handla lite frulle.

sen vid 11 tiden fick jag frukost besök av Jenny :)


Sen vid halv 1 tiden åkte man mot jobbet för kvällspass 12:45-20:15


på kvällen vart det glöggmys med Camilla & Sandra

Av Johanna Franzen - 30 oktober 2011 19:31

God kväll


Då var helgen snart över, fy vad fort tiden går...


I fredas jobba jag till klockan 20:00

sen hem och få i sig lite mat byta om och åka mot motala-parken.

var en helt okej kväll (:


lördag vet jag knappt vad man gjorde med tiden,

gick upp åt frukost & sen vid 4 tiden åkte kayll, jag & kenneth in till Ikea.

Vi tog oss även lite mat på max & handla lite på coop.

På kvällen gick vi ner till hotellet & sen var vi hemma hos Tobbe på spelkväll.


& idag var jag & kayll hemma hos hans föräldar, jag baka även lite muffins där.

nu är vi hemma & lagar mat.

ska snart sätta på en film...


imorgon ringer vi nog och säger ja till lägenheten :O 


imorgon kommer även jenny till mig på frukost, innan jag börjar jobba 12:45-20:15

Av Johanna Franzen - 24 oktober 2011 23:57

Då var helgen redan över

fy vad fort tiden går just nu känner jag, snart är det jul..det var ju precis sommar?


idag på morgonen åkte jag hem till mamma & åt frukost.

sen hem och fixa iodning sig för jobb 12:45-20:15.


idag hade man inte mycket att komma hem till? en tom lägenhet, disk, obäddat...

fy tomt utan kayll... han har börjat jobba borta igen nu...

efter en månads hemma jobb. fy ursch blä


har precis suttit och kollat på avsnitt av ensam mamma...

nu ska jag nog betala räkningar sen krypa i säng..



saknar min sambo V

Av Johanna Franzen - 21 oktober 2011 12:15

haft en jätte mysig kväll med sandra & camilla

tacopaj med sallad, även lite glögg ;)


Av Johanna Franzen - 20 oktober 2011 21:30

Torsdag


idag har man haft fullt upp hela dagen.

först åkte jag och mikaela till maria & ellen i kumla.

fika där och kolla på marias lägenhet.

vart även lite middag nere vid kumlatorg... mysigt!


när jag kom hem städa jag & åkte iväg och handla.

laga även mat tills kayll kom hem.

ett gott recept jag fick av mikaela, lövbiffgryta med pasta. 


nu på kvällen åkte vi upp och hälsa på kenneth...


nu ska jag hälla upp ett varmt bad & dricka lite glögg.


kayll <3




Av Johanna Franzen - 19 oktober 2011 16:15

Onsdag

gick upp redan vid 9tiden... skulle iväg till gymmet med sandris.

gick väl bra på gymmet, men blir skit trött nu när jag springer på bandet.


sen blev det hem för lite dusch, sen vidare ner på stan.

handla födelsedagspresent. sen tog sandra & jag oss lite mat.

på smörgåsbutiken, mums ;)


sen på eftermiddagen fick kayll & jag besök av kenneth.

vart fika & prat.

sen gick kg och jag & kolla på en annan lägenhet!

var helt okej, förutom köket :-O

skåpen i köket var väl från 50 talet :S


det behöver en lite fundering, trivs endå i mini 1an haha 


   jag har en toppen granne, arbetskamrat & nära vän (:

Av Johanna Franzen - 17 oktober 2011 09:59

God morgon


Redan måndag, vart tog helgen vägen?...


Har iaf haft en väldigt mysig helg


Fredag: Jobb från 6-15:30, på kvällen vart det middag hemma hos kaylls föräldrar. Fläskfilepanna med hemma gjorde chokladpuddning.


Lördag: Kayll & jag tog oss en sväng till Motala, Han köpte sig nya skor och jag köpte mig en tunika... Vi stanna även till på maxi.

På kvällen tog vi en pizza nera på stan sen åkte vi vidare mot Laxå.

Där vart det bowling. På kvällen vart det trappan en sväng.


 

 

Söndag: En riktigt slö dag, Kayll och jag sov till halv 12.

Sen åkte han hem och fixa med tak hos hans föräldrar.

& jag gick mot gymmet med Sandris.

Efter det vart det kaffe med henne.

På kvällen åkte kayll och jag & handla tacosaker.

Vart tacopaj & film.


Föresten så på onsdag blir det nog att kolla lägenheten,

Jag hoppas verkligen på att den är  FIN.





Av Johanna Franzen - 14 oktober 2011 16:05

Hej, idag är det fredag... fy vad skönt :)


kom precis hem från jobbet, jobbat 6-15:30.

nu sitter jag och äter naturgodis & dricker cola mums ;)


ikväll ska vi till kaylls familj och äta middag, mysigt!


föresten så ringde jag på en annan lägenhet igår, så jag hoppas jag

kan få komma och kolla på den så fort som möjligt!


  


Den här fina blomman stod på bordet när jag kom hem igår.

kayll är gullig han (:<3 




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards