Alla inlägg under juli 2013

Av Johanna Franzen - 31 juli 2013 20:15

Idag vakna man nästan klockan 11, skönt med sovmorgon..


Inte gjort så mycket idag.. städat lite, hade Sandra h på kaffe besök.

kvällen tillbringa jag hemma hos Sandra g, tacos, prat & fix av nya naglar på mig :)


Tur ni finns tjejer <3:)

 

   

Av Johanna Franzen - 30 juli 2013 22:55

Idag var det jobb från 7:15-14:30.
Efter det vart det Ikea/Örebro med Sandra g.

Nu ligger jag död i soffan, borde ta tag i att städa lägenheten?!.. Får kanske bli Imorgon.. Ledig då :)

Av Johanna Franzen - 29 juli 2013 21:44

Har haft en kanon helg :)
Sköna dagar i vänners sällskap!

Tobbe & Kayll & jag dela ut sov platser till folket från Norrtälje, samma gäng som midsommar :)

Så haft fullt hus i våran mini lya..

Idag åkte Kayll ut på jobb igen & jag är hemma själv, känner mig  lite ensam när man haft fullt på folk hemma!

För övrigt har det varit en skit dag idag.
Förutom att det vart lite kvälls mys/prat hemma hos Sandra.g :)

Imorgon blir det Örebro efter jobbet :)

Av Johanna Franzen - 22 juli 2013 23:24

Igår avsluta vi semestern, fy vad fort 2 veckor går.. Har iaf haft tur med vädret & hittat på mycket skoj :)

Igår var vi på sjön hela dagen, jag, Kayll & Malte.

Avsluta kvällen med en glass i hamnen med Kayll & Freddan.
& lite kvälls prat hemma hos Tobbe & Jennifer.

Idag börja man jobba igen, inte gjort mycket annat idag,förutom sola på balkongen :)

Imorgon är det jobb, sen träffa Elin :)

Av Johanna Franzen - 19 juli 2013 23:59

Idag på förmiddagen vart det fika hemma hos Jennifer, innan jag drog hem & städa/tvätta.
På eftermiddagen träffa jag Mikaela & barnen. Efter det passa jag på att handla på netto.

Nu på kvällen har jag kollat film.. Nu väntar sängen :)

God natt

Av Johanna Franzen - 18 juli 2013 21:04

Idag har pappa & jag tillsammans med min mosters familj, Varit & kolla på husvagn/husbil.

Vill VERKLIGEN ha !! Har ju haft det hela mitt liv, Så mysigt :)

 

Nu på kvällen har sandris varit här på kaffe, prata & så :)

 

 

 

 

Av Johanna Franzen - 17 juli 2013 22:21

Idag har vi varit på sjön jag & Kayll, nästan hela dagen :)

Nu på kvällen har Jennifer & Tobbe varit hos oss på kvälls fika :)

Av Johanna Franzen - 16 juli 2013 23:38

Härligt med semester :)

Idag har man solat på balkongen.
varit på torget & handla massa bra/billiga blommor.
Varit & sola, bada tillsammans med Kayll, Dean, Sandra & Johan.
Haft grill kväll med Tobbe, Kenneth & Kayll.
Även hunnit plantera blommor.

Imorgon ska vi ut med båten, om det är bra väder :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< Juli 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards