Alla inlägg under november 2011

Av Johanna Franzen - 30 november 2011 21:39

Fan vilken seg dag haha, låg typ i soffan i flera timmar efter gymmet...

men kl 4 skulle jag åka mot kumla, så vid 3 tiden orka jag inte ligga i soffan längre, åkte till jobbet!

hälsa på, passa även på att sänka lite varor när jag endå inte hade något för mig..


efter det tog jag bilen mot Kumla, mötte upp Jenny & åkte mot Marieberg, där vänta även Elin.

Så vart fika & lite shopping, endast leggins till mig själv, resten är julklappar till kayll.


mysdag V

nu när jag kom hem, tog jag ett varmt bad, skulle behöva smyga ner och tvätta ;)

Av Johanna Franzen - 30 november 2011 11:55

ledig onsdag idag, just nu ligger jag typ helt död i soffan, har precis duschat & satt på lite kaffe.

har även redan varit på gymmet med sandris, vi var där lite efter 9 ;) var till att sätta klockan haha.


Igår jobba jag från 6:30-14:15

gick sådär på jobbet, man tror man ska hinna så mycket, fast man inte gör de.

sen handla jag lite och åkte hem och vänta på jenny.

hon kom vid 4 tiden vi prata & hinka i oss 2 kannor kaffe.

hon har väl kvar till typ 19.

sen var det bara att börja laga mat till sandris sluta jobbet...

Kycklingsallad :)


idag blir det örebro en sväng.


idag är det 15 dagar till vi flyttar...


kolla även upp lite info om mexico igår kväll.

kanske blir att åka dit i stället för Australien.





Av Johanna Franzen - 28 november 2011 20:46

då var även den här helgen slut...

i fredas var det kvälls jobb, sen kom jag hem & kolla på idol... kayll var iväg och spela poker.

Lördag var jag & kayll inne på marieberg, försökte handla sista julklapparna...

vill bara få dom färdiga, så man vet hur mycket man kan spendera på nya lägenheten ;)

vid 18 tiden åt vi mat hemma hos mamma & pappa. 

spela även lite kort där.

efter det blev det bowling i hallsberg med kaylls familj.


Söndag, låg vi och slöa jätte länge innan vi gick upp.

efter det tog vi bilen mot netto, handla för att göra adventsfrulle.

fast fick bli pannkakor.

18:10 vart det bio i örebro ... endå en ganska bra film (real steel)



var det enda som inte var en julklapp från i lördas (:  

Av Johanna Franzen - 28 november 2011 10:32

Ett år gammal säng Ikea sultan singås 140 x 200 cm.

med tillhörande bäddmadrass tjöme.

sitter även ek ben på


ord pris. 4000 kr

nu 1500 kr


 

Av Johanna Franzen - 23 november 2011 22:04

idag hade jag en ledig onsdag, klockan ringde 8:45.

Då var det bara kliva ur sängen och duscha och göra sig klar.

Kl 10 åkte jag, mamma & moster, kusin till Hjo.

åkte 10 mil för att handla på hem & hobby, inte klokt haha!

kom iaf hem med endel heminredning till nya lägenheten & lite julklappar.


nu på kvällen har sandris varit här, vi har deppa/skrattat ... vi är bra dumma (:


har noll julkänsla?... 


nu ska jag sova, orkar inte med mitt huvud.. kan man inte bara vara nöjd för allt man har.



   


Bästa inköpet idag ;)

Av Johanna Franzen - 21 november 2011 09:19

i helgen har vi varit i full fart, rensat i förådet och kollat vad vi ska sälja/slänga.

även satt ut endel saker på blocket.

skönt att försöka bli av med sånt man endå inte använder.


Ett år gammal säng från Ikea. 

Sultansingås 140x200 cm. nypris 2595 kr


Bäddmadrasstjöme 140x200cm 

nypris 1395kr



 

Vitdivan/puff med bra förvaring, från Ikea. nypris 995 kr. Nu 350 kr 


 


Sängbord från jysk nypris 499 kr. Nu 150kr


Lampa från Ellos.se nypris 349 kr. Nu 120 Kr  


 

svart/vitt databord från ikea 150 kr 











Av Johanna Franzen - 15 november 2011 23:56

lite mycket nu va, ojoj

Av Johanna Franzen - 15 november 2011 12:09

Igår gick jag upp vid 9 tiden gick mot gymmet. 

sen var det inte mycket mer än att göra sig fördig för kvällspass.

på kvällen vart det glögg med Milla & Sandra. mysigt (:


Idag sov jag jätte länge, jätte trött.

nu har jag varit en sväng till jobbet, för att be om ledighet när vi ska flytta.

sen bär det snart iväg mot kvälls jobb. Imorgon är jag ledig!


ikväll blir det antagligen mat med grannen :


Har även kommit på att flytta kostar mycket pengar, eller ah det behöver väl inte göra de.

men dum som man är vill man ju ha så mycket nya saker!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards