Alla inlägg under april 2013

Av Johanna Franzen - 21 april 2013 15:09

Lördag: Kumla & Örebro med Kayll.

Äta mat & byta däck hos mamma & pappa. Myskväll med bad på kvällen.

Söndag: byggt garderob & städat av det värsta i lägenheten, lagat matlådor.
Väntar nu in hjärtat för gym & grilla.

Ganska nöjd igår efter att ha inhandlat det mesta jag vill ha till lägenheten.

känns bra när det blir lite som man vill :)





Av Johanna Franzen - 18 april 2013 20:44

Hemma efter att ha varit på gymmet med Kayll, nu har vi tänt ljus & ska kolla tv & äta mat mys <3

Av Johanna Franzen - 17 april 2013 20:42

Idag var det jobb från 6-14:15.
Gick bra på jobbet, lugn dag!

Efter jobbet vart det Örebro stan & även Marieberg med mamma

Nu ska jag ta mig lite choklad kaffe & lägga mig vid soffan & kolla tv :)

Av Johanna Franzen - 16 april 2013 20:16

Idag var det jobb från 7-14:15.
Efter det vart det gymmet med Sandra h & även kaffe på balkongen hos mig..

Nu vid 7 tiden vart det kvällspromenad ihop med Sandra g.
Kan man annat än älska detta väder :) vår!!

Av Johanna Franzen - 10 april 2013 20:41

Idag starta dagen med frukost & kaffe fick även sällskap av Sandra, sedan drog vi till gymmet.. Köpte även lunch från smörgåsbutiken & åt hemma hos henne :)

När hon drog till jobbet,slöa jag i soffan & vänta på tills Sandra g sluta jobba. Vi tog en sväng till Motala :)

Nu kollar man tv & läser lite tidning

Av Johanna Franzen - 7 april 2013 19:04

Då har man haft ledig helg fredag, lördag & söndag. Skönt :)

I fredas var jag inne i Örebro & Marieberg.. Handla blommor till balkongen & till tv rummet :)

På kvällen grilla vi ihop med Sandra & stoffe, mycket trevligt :)

Lördag passa jag på att städa lägenheten & ändra om lite här hemma. Vart även kanon med nya mattan till köket. På kvällen vart det grillat med Kenneth, Rickard & Malte, Kayll :).. Innan dom åkte iväg på poker kväll.

Idag söndag var vi hemma hos mamma & pappa, nästan hela dagen.
Tvättat bilen.
Nu lagar vi mat & ska snart kolla film.

Imorgon börjar hjärtat & jobba igen efter vinter ledigt, känns sådär att han ska ligga ute på jobb..

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards