Alla inlägg under februari 2013

Av Johanna Franzen - 27 februari 2013 18:23

Natten mellan måndag till tisdag vart jag jätte dålig fick ont i magen & fick besök av magenfluensa eller om jag ätit något dåligt..
Dom här senaste 2 dagarna har känts som en nära döden upplevelse, men nu börjar man bli lite pigg igen !!


Hoppas på att kunna lämna lägenheten imorgon iaf :)



Av Johanna Franzen - 25 februari 2013 20:51

Då var vi hemma i Sverige igen, kom hem sent igår kväll.. Så var ledig idag med :)

Idag har jag träffat Sandra på morgonen, kaffe & prat om resor & jobbet.. Härligt! Sånt saknar man på semestern.. :)

På dagen idag kom Jenny till mig som är hemma i Sverige i 1 vecka <3
Prat, kaffe & shopping i lilla Askersund :)

Nu på kvällen var Kayll & jag hos mamma & pappa, ätit pizza & pratat

Nu ska jag sova, jobb imorgon bitti..

Av Johanna Franzen - 23 februari 2013 17:40

Då var vi inne på sista dagen här i Thailand... har dock haft helt mulet väder nu i 2 dagar :/

Men finns ju så mycket annat att göra :)

Har blivit en del shopping, & igår tog vi oss en sista utekväll :)

 

Nu ska jag packa väskan & krypa ner i sängen & sova.. 

Måste ju va lite pigg inför flyget hem, härliga 10,5 h ;) haha fyyy

Plus härliga resvägen hem från Stockholm

 

 

 

 

 

 

Av Johanna Franzen - 21 februari 2013 11:29

Då var snart den här semestern slut, 2 veckor går fort!!

Känner inte riktigt för att åka hem igen till snö & bara några grader varmt :/

Är ju ganska skönt här med minst 30+ :)

 

Idag lämna vi iaf ön phi phi & åkte tillbaka till Patong där resan börja & slutar...

3 nätter kvar här nu innan man sitter på flyget hem igen..

 

vi har iaf haft en mysig resa :)

besökt fler öar, städer, snorkla, bada, sola, ätit gott, paddla kajak, festa .... m.m :)

 

nu ska vi avsluta resan med lite shopping & sola lite :)  

 

 

Av Johanna Franzen - 19 februari 2013 04:18

Hej :)


Igår var det dags att boka fler nätter här i thailand hotell, Vi valde att stanna kvar 2 nätter till här i phi phi island, På samma hotell.


Igår hyrde kayll & jag en "longtail" en båt med egen  chafför.

Besökte 2 stycken öar.. & snorklade från båten & sola :)

Dock väldigt varmt här nere måste jag säga, Aldrig haft så här lätt för att bränna mig.


På kvällen var vi ute & åt och gick på promenad, Kolla stora delar av ön.


Måste säga att det här verkligen är en vacker ö, Men dock ganska mycket party.


Nu har vi precis ätit frukost, vet inte riktigt vad vi ska hitta på idag :)








Av Johanna Franzen - 8 februari 2013 22:54

Då var den här fredagen snart slut :)

Haft fullt upp hela dagen..

På morgonen var jag på apoteket & ica.. handla & hämta ut medecin.

Vid 1 tiden åkte Sandra, jag & Frida ut till Stockhammar, kolla lite :)

kolla även lite butiker på stan.

 

vid halv 3 tiden kom elin till mig på fika :)

hade med sig en fin födelsedags present till mig, tavla.

man har alltid så kul när man ses, mycket skratt!

 

Nu på kvällen har jag & kayll varit hemma hos Sandra & Stoffe.

Ätit varmsmörgåstårta & tagit det lugnt pratat & kollat tv :)

Fick även jätte fina servettringar, servetter & tavla av sandra..

måste dock byta tavlan till något annat..

 

Märks att mina vänner vet vad jag gillar :)

 

Nu ska man krypa i säng, imorgon är det dags! Thailand

 

     

Av Johanna Franzen - 8 februari 2013 12:02

Igår börja min lediga helg & min semester :) känns kanon!

Igår var kaylls familj här på lite fika..
Fira min födelsedag lite sent :)
Fick handukar, tröja, shampo, balsam, doftvärme ljus.

På kvällen vart det film & pizza för oss :)

Idag ska jag träffa Elin :)

Längtar till imorgon ska bli så skönt att komma bort ett tag :)

Tips igen på netto App :)

   

Av Johanna Franzen - 6 februari 2013 19:53

Idag var det jobb från 6-13:30.

Efter jobbet åkte jag hem till Mikaela & Oscar, kolla på deras hus & fika :)

Nu ligger jag ner bäddad i soffan i väntan på film tillsammans med Kayll & Kenneth :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards