Alla inlägg under juni 2013

Av Johanna Franzen - 30 juni 2013 13:15

Då var ännu en ledig helg över!
Haft ledigt fredag, lördag & söndag.
En vecka kvar nu på jobbet, sen semester i 2 hela veckor :)

I helgen har vi

  • Fredag: vänta tills Kayll sluta jobba kl 12 sen drog vi mot huvudstaden. Vandrarhem, käka ute/drink kväll med Tobbe & Jennifer :)
  • Lördag: shopping på stan äta ute med Tobbe & Jennifer. När dom åkte hem mötte vi upp kaylls barndoms kompis tog ett par kalla på uteservering & invänta Freddan för att åka vidare mot Norrtälje & utgång :)
  • Söndag: mysfika vid kanalen i norrtälje & shopping på stan. Även grillkväll innan bilen kl 9 gick hem mot Askersund.

Av Johanna Franzen - 24 juni 2013 22:26

Lite bilder från Åland :)

Av Johanna Franzen - 17 juni 2013 10:59

Då var helgen redan över

  • Efter jobbet i fredas åkte jag & Camilla till dollar store i Hallsberg. På kvällen hade jag & Kayll myskväll.
  • Lördag Kayll & jag åkte till smultrongården, mycket mysigt. Fika & handla lite heminredning.Vart även mat på stan & fika hos Henrik & Jessica.På kvällen vart det lite fest hemma hos Madde.
  • Söndag åkte till rönnesytta & kolla lite. svängde även förbi i åmmeberg på fika. Resten utav kvällen har vi städat & kollat film :)

Av Johanna Franzen - 13 juni 2013 18:30

Igår efter sandris åkte hem vart Mikaela & Sandra g kvar på massa prat hos mig, mys <3

Idag var det jobb från 6:30-12:15.
Efter det vart det lunch med Sandra g på smörgåsbutiken & kaffe hos henne.

Nu kom jag precis hem från gymmet..
Nu ska vi grilla & mysa ner oss i soffan :)

Av Johanna Franzen - 13 juni 2013 14:12

På jobbet har vi äntligen fått större köttkylar :) så nu kan vi sälja massa kött till lågt pris ;)

Av Johanna Franzen - 12 juni 2013 19:08

Idag var det jobb från 7-14:15.
Efter jobbet vart det en sväng till Mikaela, fika & prat <3

Nu på kvällen har jag varit på Kalles trädgård & gjort slut på lite pengar ;)
Finns så mycket fina blommor & små saker!

Nu väntar jag på till sandris ska stänga netto & komma på kvälls fika :)

Av Johanna Franzen - 5 juni 2013 21:04

Åh kan man annat älska dagar som dessa :) sol, vänner, fika & shopping :)

  • Träffat Elin idag i Motala fikat & shoppat. 
  • Varit med Sandra g till vretstorp, sofiashus (tips åk dit) 
  • Njutit av solen på balkongen 
  • Varit hos mormors syster på fika 


Fullt upp hela dagen, plus att mitt hjärta kommer hem idag för en tidig helg.

Nu ska vi ner till strandhugget & ta en bit mat :)

 

Av Johanna Franzen - 4 juni 2013 20:17

Idag var det jobb från 7:15-14:15.
Efter jobbet vart det fika hemma hos Sandra & Ludwig, på deras härliga altan!

När jag kom hem fick jag kaffe besök av Sandra h :)

Även hunnit med att städa & laga mat!

Imorgon ska man till Motala & träffa Elin :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards