Alla inlägg under februari 2011

Av Johanna Franzen - 27 februari 2011 21:30

idag gick man upp och åt frukost!

och sen tyckte kayll vi skulle göra något som jag tycker är kul

så han gav som förslag att åka till hjo!

vilket man inte säger nej till!

så idag har vi varit där och kollat på hem & hobby


väldigt kul, handla nya gardiner och kuddar till soffan!

& lite andra småsaker!


vi har även varit och tränat och lagat mat & kollat på en film tsm med tobbe!


en bra dag, helt klart :)


  

Av Johanna Franzen - 26 februari 2011 21:45


  • sov över från i fredas hemma hos kaylls familj
  • varit och hälsa på pappa
  • städat hela lägenheten
  • lagat mat
  • hämta kayll & tobbe inne i örebro

så här var min lördag 


Av Johanna Franzen - 26 februari 2011 17:28

Fredag


jobb från 6:30 till 18:00

jobbigt pass men det gick jätte bra!


vad skönt det var att gå av en fredag kväll och ha hela helgen ledig!

nu har jag kört 10 dagar irad!

inte för att alla pass var jätte långa men endå...

tanken på att veta att man ska iväg och jobba!


nu är jag ledig lördag & söndag :)


middag hemma hos kaylls föräldrar på kvällen med lite spelkväll 

Av Johanna Franzen - 25 februari 2011 17:30

Torsdag


jobb från 7-16

gick jätte bra på jobbet idag 

så himla skönt när det är så...


efter jag slutade klockan 16 åkte jag och kayll in till örebro!

han åkte till en hobby-butik!

och sen åkte vi och stor handla mat!


japp nu finns det nästan allt man kan tänka sig att äta igen!

så himla skönt när frysen och kylen är full!


handla iaf för 800 kr men jag fick mycket mat!


när vi kom hem åkte kayll och träna och jag låg i soffan!

och åt lite hemlagad hamburgare!


Av Johanna Franzen - 22 februari 2011 13:38

idag gick jag upp vid halv 10 tiden

åt frulle och sen gick kayll och jag iväg till gymmet!


japp vi träna faktist, men fy vad jobbigt och otränad jag är...

men ska försöka hålla i det här nu!


försöka iaf :)


nu håller vi på och tvättar och dricker kaffe!


ikväll blir det jobb till 20:15


ville försöka hinne träffa sandra idag med var ett tag sen nu!


Av Johanna Franzen - 19 februari 2011 20:54

idag har jag jobbat från 7-18:30.
jobbigt pass...
när jag kom hem tog jag mig ett bad
sedan passa jag på att plocka iordning lite här hemma!
fy önskar någon kunde städa rent här...
nu kollar jag lite på melodifestivalen, och äter ska snart sova!
jobbar imorgon igen från 9:30-18:30
trevlig lördag kväll


Av Johanna Franzen - 17 februari 2011 20:49

idag gick jag upp vid halv 7 tiden duscha och åt frukost och åkte och jobba!


jobba till 11... sen hem och säga till kayll att han får gå ur sängen!

var frukost med honom och vänta på att jenny skulle hämta mig...



vi skulle åka och hälsa på elin, hon hämta upp mig vid 1 tiden och sen åkte vi och handla fika och sen for vi iväg. ca 1mil innan vi var framme... gick hennes bil sönder så där satt vi typ i en timme och fika i bilen och vänta på hjälp.

sen vart vi bokserade hem...så vi kom tuvär aldrig till elin!

vi får försöka nästa vecka igen haha :)


nu har kayll, tobbe och jag precis ätit tacos!


nu är dom och tränar & jag kollar tv...


imorgon börjar jag jobba redan kl 6... tidigt!


imorgon blir det bio :)

Av Johanna Franzen - 16 februari 2011 20:45

onsdag och en ledig dag!


gick upp och tog på mig, åkte ner till sandra och drack kaffe och åt fruktsallad!


när jag kom hem börja jag städa av lite i köket!

ser förjävkligt ut...


sen tog kayll och jag bilen in till örebro! och biltema...

för att köpta bromsar till hans bil!

stanna till på maxi och handla med lite mat...

sen vidare mot medevi! 

för att lyna en billift!..


där åt vi mat och hade tuvär fel verktyg så var inte någe bromsbyte..


bara 16 mil för inget haha :P


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards