Direktlänk till inlägg 15 maj 2019

Onsdag

Av Johanna Franzen - 15 maj 2019 23:27

Idag starta morgonen kl 06 här hemma när Kayll sa hejdå för att åka & jobba! Han jobbar hemma nu i 2 veckor! Såå skönt att ha lite hjälp på kvällarna! Lyx. Klagar inte på att vara ensam måndag till torsdag men tycker de lyxigt när man delar ansvaret.
Vi somna iaf om igen jag & meya.
Blev väckt sen igen vid 8:30 av Collin ! Paniken som uppstår då när man märker att man glömt satt alarm till förskolan !

30 minuter, frukost & klä 2 barn plus sig själv & köra mot förskolan! Näää de hinner man inte ! Men 9:10 va vi på plats :)

Under tiden c va på förskolan städa, tvätta & handla jag & meya.

Tiden springer jämt iväg när han är där! 9-14 .

Eftermiddagen spendera vi ute på tomten & även en sväng ute på gården ihop med grannarna! Älskar att man kan va så mycket ute nu i det fina vår vädret !
Collin älskar de också, han har ju blivit så sjukt duktig på att cykla nu! Så stolt över honom 2,5 år och cyklar som en kung !

I övrigt funderar jag på om vi ska starta ett nytt projekt inne ! Extra rummet! Kaylls skräp rum som jag kallar de! Som ska bli meyas rum. Eller om jag ska avvakta ?
Har fortfarande alla fönster i kök & vardagsrum att måla nu!, när man kan öppna & måla

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Franzen - 3 augusti 2019 10:32

Vilken semester vi haft! Som börjar gå mot sitt slut. ...

Av Johanna Franzen - 7 juli 2019 20:21

Lämnade c på förskolan i vanlig ordning! Sista dagen innan sommarlov på 4 veckor. Efter det åkte jag & Meya till Jenny & Nova på fika. På eftermiddagen när Kayll kom hem åkte vi till Vingåker & hämtade hem husvagnen. Fredag packade & fixade j...

Av Johanna Franzen - 1 juli 2019 23:24

Ny vecka! Sista veckan innan Collin går på sommarlov! Idag har jag haft barnvakt för att besöka frisören för att få lite ny färg i håret. I helgen tog vi en sväng med cykelkärran in till slottet tog en glass & sen vidare mot stadsparken! ...

Av Johanna Franzen - 24 juni 2019 22:28

Nu är midsommar helgen över :) I fredas var vi uppe på Gustavsvik för midsommar firande, aldrig varit där innan! Men oj vad glatt överraskad man blev! Fanns hoppborgar, ponnyridning, go cart, trampbilar, midsommarstång med dans & musik. Även d...

Av Johanna Franzen - 17 juni 2019 21:25


Ny vecka igen! Har jobbat hela helgen! Men i lördas efter jobbet åkte jag ut till flygningen ! Kolla på dom och åt sallad i kvälls solen Igår kväll när jag kom hem efter jobbet så grilla vi här hemma! Sen natta jag barnen & städa här hemma nä...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards