Alla inlägg den 31 oktober 2010

Av Johanna Franzen - 31 oktober 2010 19:12

nu är det redan söndag kväll & helgen är över igen!


har varit en ganska bra helg!, inte för att helgerna brukar vara dåliga men endå :)


fredag jobba jag från 11-18 och sen var det bara hem och göra sig ordning

för att gå över till grannen sandra på för fest! innan vi åkte med bussen till parken!


vart en ganska lyckad kväll!, kul när det är mycket folk :)


 

sandra,frida, evelina, kayll, tobbe & rickard :) 


 

sandris <3:)


   


jag & evelina :)


hemma hos sandra













LÖRDAG

 

vaknade jag av att sandra ringde klockan 12 & fråga om vi skulle köpa pizza

hon och evelina var tydligen fylle hungriga!

men ikke att jag orka mig ur sängen!

kände mig inte direkt kry! ursch!


på dagen åkte iaf kayll och jag till örebro han skulle köpa en grej till sin bil


på kvällen åkte vi hem till mamma & pappa

spela spel med dom och åt pizza :)


SÖNDAG

 

idag har jag jobbat från 9:30-18:15

gick bra på jobbet även fast det inte kändes som vi hann med så mycket!


nu är jag hemma och väntar på mat :)


idag blir det typ köttfärs med potatismos!


man har köttfärs under och potatismos på i en form!

vet inte vad det heter!


sen ska vi tydligen kolla på robin hood!


trevlig kväll :)


  

Hemma mys :)


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards