Alla inlägg under mars 2011

Av Johanna Franzen - 30 mars 2011 21:56

fy vad trött jag var när jag vakna idag 

inte kul


idag har jag:


gymmat med Sandra.h

varit hos Camilla och kolla hennes nya skåp i köket

haft Elin på besök

jobbat från 15:45-20-15


Av Johanna Franzen - 29 mars 2011 17:56

idag gick jag upp vid halv 9 tiden.

tänkte gå till gymmet innan marieberg men jag kom inte iväg

vart lite smått deppig av att äta frukost och kolla på SNÖ


gjorde mig i ordning och slöa i soffan istället ;)


vart en hel dag vid Marieberg idag!, rusta, blomsterlandet, ikea, willys!


fick med mig endel saker hem bara en sak mer en vad jag hade lovat mig själv

bra gjort!, var faktist inte ett dumt extra köp heller!

var smink som var på rea denna vecka ;)


nu har jag precis ätit middag!

nu ska jag ta tag i min lägenhet! som det ser ut fy!



  

nya blommlådor som jag såg att ikea fått in! 

köpte kayll och jag för present kortet vi fick i julklapp


   

Denna fick jag syn på innan lön, men nu har det kommit till min ägo, även lite smink 


  

Nya blommor var ett av mina måste inköp, dom andra var döda 

Av Johanna Franzen - 28 mars 2011 08:45

måndag och ny vecka!

idag har jag hunnit med mycket!


gick upp halv 10. åt gröt och gick till gymmet!

sen hem och duscha! ner till sandra.g och träffa henne!

sen hem och laga mat och då kom mikaela på besök!

sen vidare mot jobbet! jobb från halv 4-20:00.

sen hem och ta kvälls prommis med sandra.h


nu är man hemma, är lite smått hungrig...

så ska nog sova så jag slipper göra någon mat


imorgon blir det örebro med sandra & millan :)

jag ska bara köpa 2 saker

för övrigt köpstopp! ... måste spara pengar nu!!



natti natt 

Av Johanna Franzen - 26 mars 2011 21:15

Fredag


idag vart det en promenad innan jobbet iställe för gymmet

börja redan vid 11:45-20-15

idag på jobbet var det fullt på folk!

folk är som galna vid lön!

herre gud


Lördag:


jobb från kl 7-18:30

uj vilken dag, så mycket varor och ingen ordning på grejerna!

fy hatar att plocka upp sånt när det är rörigt!

"kläder och grejer"

i övrigt gick det bra, förutom att dagen känndes lång!


när jag kom hem blev det pizza och duschen för att göra sig klar för utgång!

strumpan!, kul.. mycket folk :)

Av Johanna Franzen - 24 mars 2011 21:23

idag gick jag upp i tid ca 9tiden

åt frukost och gick till gymmet i 50min.


efter det hem och göra sig iordning, sen bar det iväg till örebro med vanja!

där var vi på marieberg, fika och tog även en sväng in till örebro! för att hälsa på lilla julia :)


när jag kom hem hade kayll äntligen kommit hem!

från att jobbat sen i måndas!


så vi prata lite och sen fick vi se i media markt reklamen!

att det fanns en dator för billigt!

så vi for in till marieberg och köpte den haha :P


en liten minipc som han kan ha på jobbet!


nu sitter jag och äter lite!, och kollar lyxfällan!

fy asså vill aldrig hamna i sånna situationer!


  Denna klänning kom med mig hem :)

Av Johanna Franzen - 22 mars 2011 23:20

idag vaknade jag vid halv 10 tiden


åt lite frukost och slappa i soffan!

gick till gymmet, men fyyyy så omotiverad!

gick hem istället och for med mikaela till motala!

var på gallerian och sen storhandla :)


så nu är det fullt på mat igen, skönt :)


nu på kvällen har sandra och millan varit här en snabbis :)


var även och hämta mig ett paket, från Hm idag!

klänningen var sådär... men får duga till mig ;)


nu har jag precis pratat med kayll, vill att han ska komma hem igen!

tråkigt när han jobbar borta!


Av Johanna Franzen - 19 mars 2011 15:10

idag åkte jag hem vid 11 tiden från åmmeberg!

hem och plocka iordning lite disk!

sen åkte jag iväg för att handla lite mat!

fattar inte vart all mat tar vägen?... hur mycket äter man! ursch! haha

så vart både att ta netto & ica!


sen när jag kom hem kom sandra.h över på lite kaffe!

vi prata en sväng innan hon skulle till örebro


nu sitter jag är här och inte gör ett skit!


ikväll ska jag hem till mamma & pappa på mat!


imorgon blir det jobb igen från 9:30-18:30


Av Johanna Franzen - 18 mars 2011 15:00

idag kom Thilda till oss vid halv 7tiden!

vi kolla på barn-kanalen! och somnade om till klockan 10.


sen gick vi upp och åt frukost!

sen vart det bus för thilda och kayll!


Thilda vart lessen sen när kayll skulle iväg och fixa det sista med köket!


vi fick besök 2gånger idag!

först av mamma & göran!


dom var här och fika! och sen åkte vi med dom och handla lite!


sen åkte vi hem igen Thilda behövde sova lite!

så medans hon sov laga jag middag!

då kom även sandra! :)


  

helt slut i soffan (:


sen när thilda åkte hem vid 4

åkte jag hem till kaylls familj


vi åt mat där och sovöver


nu är köket helt klart!



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4 5 6
7 8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards