Alla inlägg under april 2012

Av Johanna Franzen - 30 april 2012 18:30

Var kvällsjobb för min del 13-20:15..

När jag kom hem vart de lite mat.. Efter de kom sandra.. vart lite vin.

Efter det kom även kayll hem med tsm med Jennifer, Tobbe, Dean, kenneth.. Efter ett tag kom även Sandras Johan.

kvällen avslutades på trappan :)

mycket trevlig kväll


   

Av Johanna Franzen - 28 april 2012 18:15

Idag klockan 18 kom mina tjejer :)

vi åt mat fläskfile i ugn med potatisgratäng & sallad

& hemma gjord choklad pudding.

Lika mysigt som alltid...

pratat & spela gitar hero ;) haha

synd att vi inte ses oftare, svårt nu med alla som har olika jobb..

vi får försöka bli bättre på att ses tycker jag (:


Ingen som vanligt som vill vara med på bild ;)

             

Av Johanna Franzen - 27 april 2012 19:30

Idag börja man jobba klockan 6, var inge vidare pigg...

var även inventering igen av allt lösgodis, hatar verkligen det!!..

Gick endå ganska bra på jobbet idag, fixa i spoten & sänkt massa varor!...

Slutade jobba kl 14.. då handla jag lite mat inför morgondagen..

imorgon kommer mina gamla tjejer hit :).. ska bli mysigt <3(:


Nu ska jag kolla på tv & slöa i soffan..

Av Johanna Franzen - 27 april 2012 19:30

Idag börja man jobba klockan 6, var inge vidare pigg...

var även inventering igen av allt lösgodis, hatar verkligen det!!..

Gick endå ganska bra på jobbet idag, fixa i spoten & sänkt massa varor!...

Slutade jobba kl 14.. då handla jag lite mat inför morgondagen..

imorgon kommer mina gamla tjejer hit :).. ska bli mysigt <3(:


Nu ska jag kolla på tv & slöa i soffan..

Av Johanna Franzen - 26 april 2012 19:19

Idag vakna jag redan vid kl 9..

Gick upp tog mig lite frukost & tog bilen mot Marieberg...

Handla mig 5 nya tröjor, 1 cardigan, bh, trosor :)

När jag kom hem svängde jag förbi Sandra & Ludwig på lite fika..

Även haft Sandra h på kaffe :)

När kayll sluta jobbet åkte vi bort till netto/konsum och inhandla lite mat.. :)

Nu ligger jag i soffan & kollar efter ny mobil.. kayll är med tobbe :)


Imorgon är det dags att börja jobba igen efter att ha varit ledig i 3 dagar

Så imorgon är det jobb igen 6-14.. efter det är man ledig igen :)


ha en trevlig kväll 


 


 





Av Johanna Franzen - 25 april 2012 15:30

Igår kom fasters tjej, hon stanna hos mig från 7-16..

vi hade fullt upp hela dagen... handla på netto, lekparken, lagamat, besök av sandra..

Alltid lika mysigt när hon kommer och hälsar på :)


på kvällen vart de balkongbygge..nice :)

även lite grilla :)


__________


Idag vakna jag klockan 8 

tidigt när man är ledig, man vet ju inte vad man ska hitta på?

Idag har jag iaf oljat balkongen, bakat paj, haft elin på besök..

nu ligger jag på soffan & väntar på att jenny ska komma :)


 




Av Johanna Franzen - 21 april 2012 10:45

Idag sov jag till klockan 10.. så skönt :)

underbart med ledig helg.. ledigt från fredag kl 14 till att börja jobba måndag kl 13 :)

Idag på morgonen åkte kayll & jag till kalles & handla lite krukor & blommor..

svängde även förbi torgboden & systemet..

när vi kom hem plantera vi & fixa på balkongen..

hade ju handlat endel grejer dit ut på ikea i torsdas..

Jag tog även tag i lägenheten och plocka ner saker till förådet..fixa & städa ordning lite...

Kayll åkte till sin kusin och sover borta tills imorgon..

Nu på kvällen kommer sandra till mig.. vi ska äta mat och dricka vin.. även ta en sväng till trappan ;)            





Av Johanna Franzen - 20 april 2012 10:30

Idag börja man jobba redan 5:30.. fy det är tidigt..

Var inventering av allt lösgodis..

Mycket mer än vad man tror det är...

Jobbet gick väl sådär, känns som det är grejer överallt både på lager & i butiken..

Vi hinner ju inte direkt med, fast det borde man ju inte heller när man bara är 2 pers som jobbar samtidigt.

Efter jobbet åkte jag, kayll, mamma & göran och kolla på husvisning..

kayll & jag hade sätt ett hus vi ville köpa..

men det var inte riktigt som vi hade tänkt oss..vi trode de skulle vara mycket att göra men inte så mycket..

fanns i stort sätt inget med huset som gick att ha kvar.. man skulle typ betala för ett skal & tomt.

Efter det vart de fika hemma hos oss.

tvmys på kvällen.. fast jag somna :)




 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards