Alla inlägg under juli 2012

Av Johanna Franzen - 30 juli 2012 12:15

1 vecka semester går fort...

Men det har varit fullt upp hela veckan, de gillas...

 

Måndag: Packa bilen inhandla nytt tält & tog bilen mot göteborg..vart en lugn kväll på lisebergs camping med grillat..

 

Tisdag: packa ner tältet.. på dagen kolla vi runt i göteborg stad..kolla affärer och åt mat..

på eftermiddagen tog vi bilen mot ullared.. gick inne på gks på eftermiddagen och satte upp tältet på deras camping på kvällen.. där campa även mamma & pappa.. vart spelkväll med dom på kvällen med lite mat.

 

Onsdag: Åkte tillbaka till göteborg.. en heldag på liseberg tillsammans med Sandra & Johan.. jag & kayll avsluta kvällen på några av uteställen tillsammans med kenneth.

 

Torsdag: bestämmde oss för att det var sista dagen i göteborg.. vart minigolf & besök på stan igen..

bilen gick hem mot askersund vid 19 tiden.. toppen vecka i göteborg & ullared.

 

Fredag: dags att tagga inför summerparty ;) .. lite förest här utanför på gården..

kvällen bjöd på trevligt folk & god dricka!

 

Lördag: bakis mat på bellas, sen var det dags igen :) summerparty!

 

Söndag: segdag mat på strandhugget & filmkvällen med tobias & jennifer.

 

Måndag: idag var det dags att börja jobba igen 6.13:15 gick helt okej på jobbet... dock tråkigt att komma tillbaka till massa jobb.

 

Massa bilder från Göteborg, ullared & summerparty!

 

                                       

Av Johanna Franzen - 22 juli 2012 22:21

Idag jobba man sista passet innan man har semester i 1vLite men de känns skönt :)Imorgon tar vi nog bilen mot Göteborg, campa :)Tänkte nog stanna i 2 nätter & ta vägen förbi Ullared på hem vägen..Sen på fre-lör är de ju summer party..Mina 3 andra semester veckor hoppas jag blir i ett varmare land.Funderar på om vi ska resa till Thailand, besöka andra sidan..Eller om man ska prova något annat land :)Nää nu blir de film :) trevlig kväll

Av Johanna Franzen - 17 juli 2012 15:30

Idag är man ledig men vart igen sovmorgon för de, åkte till jobbet från 6-9 hjälpte till lite & åt frulle.. Resten av dagen har jag städat och haft besök av Sandra g & Ludwig. På kvällen vart det även mat med sandris :)

Av Johanna Franzen - 14 juli 2012 19:40

segaste dagen på länge, typ väntat på att den ska ta slut..

hatar dagar som denna..man är ju jobbig.. att man alltid måste ha något att göra :)


Var iväg en stund till marieberg, där mötte jag kayll.. som är på flygning hela dagen..


nu ska jag fixa någon film & bädda ner mig i soffan


 

Av Johanna Franzen - 13 juli 2012 19:45

Idag tog vi bilen mot Hjo..

Där fanns även resten av släkten..

Som hade hyrt stugor för att fira mormors systers 60 års dag!

Mat & fika & shopping.. mysig eftermiddag/kväll :)

Även lite små shopping på hem & hobby ;)


 


Av Johanna Franzen - 12 juli 2012 20:00

Idag var det middag nere på hotellet med gamla netto gänget, trevligt :)

 

Av Johanna Franzen - 10 juli 2012 13:41

Idag klev man ur sängen 9:30..

Åkte förbi jobbet än sväng innan jag åkte ut till sandra g & ludwig.

Där vart det fika och prat :)..

Nu är jag hemma ska, snart iväg och fixa inflyttpresent till Elin..

Jag & jenny ska åka och hälsa på henne i eftermiddag.


Just nu sitter jag här och kollar på massa kort från mexico..

Man vill ju bara resa från det här landet, det enda som bjuds på här är ju härligt regn ;)






Av Johanna Franzen - 1 juli 2012 10:45

Idag har kayll & jag varit inne i Örebro.. Tsm med malte.. vi hjälpte han att hitta diskmaskin.

Vart även endel shopping.. kayll behövde lite sommarkläder..

själv vart jag ett par jeans rikare, de behövdes verkligen.

plus matta,kuddar, ljus, smink, m.m

 

   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards