Alla inlägg under juni 2017

Av Johanna Franzen - 30 juni 2017 21:26

nu i eftermiddag har Tobbe & barnen varit här & lekt, pratat!
så kul att se att neville & collin blir mer & mer intresserade av varandra :)

Satt även precis & kolla på före efter bild på håret nästan exakt som bilden jag visa upp på resultatet jag ville ha! Guld, lite små rödare ton! Istället för mörktbrunt

Av Johanna Franzen - 30 juni 2017 15:56

idag klev vi ur sängen innan 8! För att åka & fixa pass till mig & Collin!
Super snäll va han & de gick verkligen kanon!

Vid halv 11 hade jag tid på frisören!
Efter de blev de mat! Nu ligger vi & vilar hela familjen <3

Av Johanna Franzen - 29 juni 2017 18:08

fullt upp idag! Handlat, städat & lagat 7 matlådor!

Igår var vi hos Jenny & kolla på nya huset!

Klicka precis hem finaste servisen från livly!

Av Johanna Franzen - 27 juni 2017 19:45

idag på förmiddagen var Maria & Lill tjejen här! Fika & Buggis promenad ;)

I eftermiddag har jag & Collin varit på blomsterlandet & kapphal!
älskar att höst kläderna börjar komma! Redan trött på allt ljust!

Nu ska vi äta tacos & kolla på tv!

Imorgon ska vi träffa Jenny :)

Härlig vecka :)

Av Johanna Franzen - 20 juni 2017 21:29

haft fullt upp senaste dagarna ;) hårt att vara mamma ledig haha!

Glass i hamnen med Sandra, hemma mys, lekpark & pool bad med Jennifer & barnen, prommis & kaffe med Maria :)

..

Av Johanna Franzen - 17 juni 2017 12:48

sjukt konstig känsla att vara helt ensam hemma! Collin åkte med Lotta till åmmeberg & Kayll är i Belgien! Detta har typ hänt Max 2 ggr senaste 8 månaderna! Att man är helt ensam.

Av Johanna Franzen - 16 juni 2017 22:45

idag klev jag redan ur sängen vid 6:20! För jag kände att jag ville till gymmet 1 timme själv innan Kayll skulle åka mot Skavsta flygplats!

Lagom mycket tid vi fick ihop den här veckan! Ligga ute jobb från måndag till torsdag som vanligt & sen åka idag & komma hem på onsdag?

Känner mig endå ganska stark i min mamma roll endå! Har mitt allt från måndag till torsdag varje vecka! & har haft barnvakt Max 5 ggr sen han kom till oss i oktober! Man klarar mer än vad man tror ensam.

Idag har vi verkligen myst inne, kollat på tv, lekt med alla nya leksaker & läst alla barnböcker vi äger! Bara en sväng till affären för lite fredags godis!

Av Johanna Franzen - 15 juni 2017 21:36

idag har jag & Collin typ bara väntat på att Kayll ska komma hem! En promenad bara typ!

Sen vid 4 tiden kom mäklaren hit! & efter de har vi ätit ute på Hellas! Mysigt!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< Juni 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards