Alla inlägg under mars 2017

Av Johanna Franzen - 30 mars 2017 23:02

onsdag riktig hemma dag! Städat, tvättat & handlat

Idag torsdag spendera jag & Collin förmiddagen med mickan & lilla Isabell!

På eftermiddagen gjorde jag nya naglar & nu ikväll har vi ätit pizza & kollat tv! Skönt med torsdag när Kayll kommer hem!

Av Johanna Franzen - 28 mars 2017 23:56

Idag var det verkligen vår i luften!

Collin & jag tog oss en promenad på lite över 5km!, känns som de va länge sedan vi va ute!

Tycker det är så svårt att hitta motivationen till träningen! Endel veckor går jätte bra andra inte alls!
Allt skulle vara så mycket lättare om man hade en sambo som jobbade hemma! Nu måste jag va mamma 24-7! Måndag till halva torsdag! Då är man inte alltid pigg! ;) kan va lat med haha!

I övrigt idag åt vi lunch på balkongen! Jag passade även på att frysa in 6 matlådor! Skönt endel dagar då man inte hinner.

Igår kom äntligen light Box lampan! Som jag beställt :)

Nu ska jag försöka somna! Lill grodan somna redan för 1 timme sedan!

Undrar om man snart ska bygga om vagnen till sittdel? & kanske även ta fram stora spjälsängen. Får se till helgen :)

Av Johanna Franzen - 25 mars 2017 18:05

Igår åkte vi upp mot Stockholm!

Bott på hotell & myst runt på stan!

Av Johanna Franzen - 25 mars 2017 18:01

torsdag kväll spendera jag hos Sandra i Askersund!
Promenad, hämtmat & prat !

Av Johanna Franzen - 22 mars 2017 16:09

tisdag vi klev ur sängen redan vid 7 halv 8 tiden! Vi skulle ha Jennifer & neville på besök vid halv 10 tiden! Vi fika & lekte! Mysigt!

När dom åkte hem åkte jag & Collin & hämta ut paketet vi beställde från jollyroom i söndas!

Idag onsdag tog vi sovmorgon till halv 10! Vi var varit nere på stan en sväng kolla upp lite extra grejer till vagnen på våra små! Nu dricker jag kaffe & väntar på att Kayll ska komma hem från Stockholm! 1 dag tidigare den här veckan skönt!

Vi ska väl bygga ihop den stora spjälsängen snart också! Beställde ett spjälsängskydd i baby blå!

I helgen som va boka vi även hotell! Längtar! Ska bli skönt att hitta på något!, prova resa lite med Collin också! Vill ju ändra mig så lite som möjligt! Är ju faktist han som kom till vårat liv inte tvärtom!

Av Johanna Franzen - 21 mars 2017 21:43

idag har jag & Collin haft Jennifer & neville på fika & lek!

Idag kom paketet vi beställde i söndas från jollyroom! Spjälsängsskydd & bensinstation!

Av Johanna Franzen - 15 mars 2017 12:40

idag har mamma varit hos mig & Collin hela dagen! Vi fika på Marieberg! På kvällen kolla vi tv!

Idag kommer Jenny & Elin till oss :)

Av Johanna Franzen - 12 mars 2017 11:22

lördagkväll hos Tobbe & Jennifer & barnen :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards