Alla inlägg under november 2012

Av Johanna Franzen - 29 november 2012 18:25

Idag har man städat lägenheten.. Även varit en sväng ut till stockhammar..

Nu är jag hos Kayll i lokalen..
Pågår jobb av hatthylla, stolar och litenhylla :)

Av Johanna Franzen - 27 november 2012 20:28

Idag var det jobb mellan 6-13.
Efter det var jag nere hos Kayll i hans nya lokal.. Där han fixar möbler & annat i Lantstil..
Fick med mig min nya pedistal hem..

Nu blir det film :)

Måste även rekommendera serien lie to me :)

Av Johanna Franzen - 26 november 2012 22:00

Idag började dagen på gymmet kl 9 tillsammans med Sandra..
Efter det vart det frukost hemma med Kayll..
På förmiddagen vart det kaffe hemma hos Sandra och en sväng på centrum..
Köpte mig en ny advents stjärna till sovrummet..


I övrigt börjar endel jul-saker komma fram här hemma :)) mysigt!!


På eftermiddagen vart det kvällsjobb.


Nu ska man inta sängen börjar kl 6 imorgon bitti..


Av Johanna Franzen - 19 november 2012 20:37

Igår var Kayll & jag inne på Marieberg och på kvällen vart det bio :))

Idag har jag träffat Sandra Gylling fikat, efter det vart det kvälls jobb !
Nu blir det tv :)

Av Johanna Franzen - 6 november 2012 19:07

Nu har jag precis ätit lite mat :)

Det vart även en sväng på stan med Sandris, hitta lite julsaker :)

Av Johanna Franzen - 6 november 2012 16:00

Idag var det jobb från 6:30-11:45
Skönt pass ;)
Efter jobbet vart det gymmet med Sandra..
Nu är jag hemma & tar det lungt..
Väntar på att hon ska höra av sig..
Så vi kanske kan ta en kaffe & ta en sväng till lilla torgboden :)
Vill nämligen ha vita god jul bokstäver..

Köpte fin orkidé på jobbet den här veckan 2 stänglad för bara 69 kr :)

Föresten var det lite maskerad fest i helgen hos Björn, som avslutades på trappan :) trevligt

Av Johanna Franzen - 2 november 2012 20:36

Idag var det jobb från 6-15..
Efter jobbet vart det kaffe hemma hos Camilla.. Även kolla på henne när hon måla om i köket :)

Nu ligger jag hemma på soffan och kollar tv..

Igår hade jag ledig dag, hade besök av Sandra g på förmiddagen.. På dagen tog jag även bilen mot Hjo köpte julgardiner och lite julklappar :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards