Av Johanna Franzen - 3 augusti 2019 10:32

Vilken semester vi haft! Som börjar gå mot sitt slut.

Av Johanna Franzen - 7 juli 2019 20:21

Lämnade c på förskolan i vanlig ordning! Sista dagen innan sommarlov på 4 veckor.
Efter det åkte jag & Meya till Jenny & Nova på fika.

På eftermiddagen när Kayll kom hem åkte vi till Vingåker & hämtade hem husvagnen.

Fredag packade & fixade jag och barnen för att åka med husvagnen när Kayll kom hem! Packade kläder och städade & klippte gräset här hemma.

Lördag/söndag

Vi hamnade i Motala för camping över helgen! Lagom att börja med för oss!
Mysigt har vi haft! Mys i husvagnen! Även besökt hamnen & stadsparken för lek & glass.

Av Johanna Franzen - 1 juli 2019 23:24

Ny vecka!

Sista veckan innan Collin går på sommarlov!
Idag har jag haft barnvakt för att besöka frisören för att få lite ny färg i håret.

I helgen tog vi en sväng med cykelkärran in till slottet tog en glass & sen vidare mot stadsparken!

Av Johanna Franzen - 24 juni 2019 22:28

Nu är midsommar helgen över :)

I fredas var vi uppe på Gustavsvik för midsommar firande, aldrig varit där innan! Men oj vad glatt överraskad man blev!

Fanns hoppborgar, ponnyridning, go cart, trampbilar, midsommarstång med dans & musik. Även deras jätte stora lekpark.
Collin var verkligen super glad när vi promenerade hemåt igen! Lek i hoppborg, ridit ponny & lekt i lekparken! Samt ätit en stor mjukglass.

På dagen sen åt vi kycklingsallad med bröd, sill & potatis.

Övrigt i helgen har vi varit hos mamma & pappa. Sen även målat fönstren hemma i kök & vardagsrum! Så nu är alla fönster målade utom vårat sovrum.
Blev verkligen så bra!

Idag har vi varit ute nästan hela dagen jag & barnen! Skönt väder.

Av Johanna Franzen - 17 juni 2019 21:25

Ny vecka igen!

Har jobbat hela helgen! Men i lördas efter jobbet åkte jag ut till flygningen ! Kolla på dom och åt sallad i kvälls solen

Igår kväll när jag kom hem efter jobbet så grilla vi här hemma! Sen natta jag barnen & städa här hemma när Kayll gick över till Kenneth.

Idag har vi haft en lugn dag hemma! Jag & barnen! Grejat på tomten! Planterat en ny ros buske jag köpte på jobbet ! Ätit glass & bara varit! Alla 3 sov även middag idag mysigt !

Blev stor skillnad när vi byggde om rabbaten efter husväggen också ! Kul!

Av Johanna Franzen - 9 juni 2019 20:41

Den här helgen har vi spenderat stora delar ute på flygfältet! Varit stor träff, med folk från hela Sverige.

Nu är meyas rum så gott som färdigt! Tak, väggar & fönster är målat & 1 vägg har fått tapet.

Lite tomt där inne än men fylls väl på med grejer efterhand :)! Tapeten vart iaf bättre än jag tänkte från början, så de känns skönt.

Idag har vi grejat lite ute här hemma! Ändrat om rabbaten efter husväggen! Till en lång stor istället. Samt varit i väg till Kenneth & kollat hur det går för honom med renoveringen av lägenheten.

Av Johanna Franzen - 5 juni 2019 22:02

Vilket väder denna dag har bjudit på! Helt underbart! Idag vakna vi tydligen tidigt här hemma redan 06:30! Så vi var redan ute & cykla här vid 09 på morgonen.

Så stolt över Collin som cyklar utan stödhjul & kan åka både på teknikbana & stå upp lite fast han bara är lite mer än 2,5 år! Min lilla älskling .

Vi har varit ute nästan hela dagen här hemma! Men nu ikväll tapetserade Kayll meyas blivande rum!

Nästan alla saker vi beställt dit in har kommit .

Av Johanna Franzen - 4 juni 2019 19:50

Idag har vi spenderat förmiddagen i lekparken i Ladugårdsängen

Nu håller vi på i meyas blivande rum! Målar fönstret! Tak & väggar är målade nu! Nu inväntar vi tapet :)