Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Franzen - 28 mars 2013 21:25

Idag var det gymmet kl 11 för mig, Sandra & Kayll.. Gick kanon :)

Idag har Kayll & jag varit i lokalen & fixat det sista med min mormors systers säng gavel, spegel & bänk.

Även varit hemma hos mamma & pappa på fika

Nu har vi precis ätit & kollar tv :)

Av Johanna Franzen - 28 mars 2013 18:22

Möbler till salu :)

 

omgjorda & egen byggda möbler i lantsil

Sprut målade 

 

                 

Av Johanna Franzen - 27 mars 2013 10:29

Har precis ätit frukost, vakna lite sent idag..så blir gymmet lite senare


Igår kolla jag & kayll upp lite träningset för att nå dom mål man vill
Hittat en bra artikel, om tjejer & styrketräning


Nu ska man bara orka & göra det också :)


Läs denna :)


http://fitnessguru.se/styrketraning-for-tjejer" />

Av Johanna Franzen - 26 mars 2013 18:14

Ny vecka igen :)

Idag var det jobb från 7-14.
Kanon bra dag på jobbet, mycket fix.
Efter jobbet åkte Sandra & jag till Motala kolla stan & Willys..

I helgen hade vi lite hemma fest & Kayll & jag var även på bio, måste rekommendera filmen, this is 40 :)

Har handla lite nya vårkläder & väntar även på lite mer som jag klickat hem från vero moda :)

Nu blir det mat, sen är det dags för gymmet :)

Av Johanna Franzen - 21 mars 2013 20:33

Idag var det jobb från 6:30-12:15.
Vart även fika för Camilla på jobbet, som idag fyller år :)

Efter jobbet vart det gymmet ihop med Sandra för pass nr 4 för veckan :)

På eftermiddagen har Kayll & jag varit hos min mormors syster, Kayll ska hjälpa henne med hennes sovrum.. Måla om sängstomme, spegel, byrå, m.m :)

Nu kollar vi tv lyxfällan, & äter chips :)

Av Johanna Franzen - 18 mars 2013 21:16

Måndag & ny vecka..
Då var helgen över, fast jag Börja ju redan jobba igår söndag ;)

Jobb hela veckan nu, längtar redan till fredag haha :)

Idag har man jobbat & varit på gymmet.. Nu är det soffhäng hemma hos oss :)

I övrigt längtar jag efter vår, fixa balkongen & sitta ute.. Fick nämligen ett litet växt hus av Kayll i helgen :)

Av Johanna Franzen - 15 mars 2013 16:56

Igår på dagen kom Rickard på fika hemma hos oss, passa även på att baka lite innan..

Under dagen träffa jag även Mikaela & Agnes, mysigt.. :)

På kvällen bar det iväg till Laxå, till bror.. Kayll skulle hjälpa han sätta upp lite kakel .. Där fick vi även middag :)

Idag har jag varit i Motala tillsammans med Elin gjort stan & fikat.. Besökte även deras nya blomsterbutik borta vid Volvo, blommor till bra priser :)

Vart även en sväng förbi moster i medevi

Nu väntar jag på tills Kayll kommer hem som varit på möte

Av Johanna Franzen - 11 mars 2013 13:44

Ny vecka :)
Känns helt okej, eftersom att jag inte börjar jobba före söndag ;)

Idag har man varit på gymmet kl 9
Efter det tog jag tag i att plantera lite påskliljor & ta bort gammal ljung.

Nu ska jag ta mig lite kaffe, funderar på att kanske baka något idag :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards