Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Franzen - 31 januari 2013 20:30

Hej

Idag på förmiddagen var jag & Kayll hos Sandra & Johan... Fika & tapetsera :) kanon fint!

Under dagen har jag även träffat Sandra & Ludwig under en fika :)

Nu håller Kayll & jag på & jobbar i verkstaden.. Målning på g :)
Hoppas på bra resultat

Imorgon fyller man 23 :)

Av Johanna Franzen - 30 januari 2013 23:06

Härliga lediga onsdag :)

Idag har jag städat & bakat..
På eftermiddagen var delar av släkten här på middag & fika :)
Eftersom att jag fyller 23 på fredag..
Nu vill jag inte bli äldre!!

Av Johanna Franzen - 29 januari 2013 19:38

Idag var det jobb från 7-14.
Idag har Sandra & jag byggt om entrén i butiken..

Efter jobbet åkte Kayll & jag hem till Sandra & Johan.. Kayll hjälper dom att tapetsera om :)

Nu blir det mat & farmen :) soffhäng resten utav kvällen !

Av Johanna Franzen - 28 januari 2013 14:11

Idag hade jag sovmorgon skönt :)
Nu på förmiddagen har vi bara tagit det lungt här hemma..
Nu ska jag få i mig lite mat & dra mot ett kvälls pass :)

Igår var det mat på Jensen i Örebro & bio.. Tillsammans med Henrik & Jessica :)

Ha en bra dag :)

Av Johanna Franzen - 27 januari 2013 09:09

Igår kväll var vi hemma hos kaylls familj & åt mat, spela spel.. :)
Ikväll blir det bio & mat i Örebro :)

Nu ligger vi i sängen & njuter av söndags morgonen.. Frukost på sängen.. Mysigt :))

Av Johanna Franzen - 26 januari 2013 00:29

Idag på morgonen passade jag på att stor handla på netto/Konsum.
Resten av dagen bestod av jobb
13-20:15.

Nu på kvällen har vi kollat på farmen & spelat spel tillsammans med Dean.

Igår var jag & Kayll i Örebro hela dagen efter jag slutade jobba kl 12.
Handla lite kläder & lite saker på Ikea.

Nää nu ska jag sova god natt :)

Föresten så har netto egen App nu till mobilen ;)

Jk

Av Johanna Franzen - 23 januari 2013 14:00

Idag sålde kayll sitt söta nattduksbord han fixat till...

måste säga att han har sålt massa fina saker som hatthylla, tallrikshylla, nykelskåp, paradhandukshylla...m.m


men nu vill jag att han ska bygga lite andra saker som jag kommit på, som kryddhylla, blomlådor,vinställ m.m :)


han håller även nu på med ett jätte stor skåp, mycket fint :) önskar man kunde ha allt hemma ;)

 

                             


Av Johanna Franzen - 20 januari 2013 19:09

Åh är så glad just nuuuu :)

idag boka kayll resan till oss!

Thailand, igen :)

nu ska vi ta andra delar som vi inte hade tid för sist!!

längtar redan nu till sol & bad, mat aaaa allt :):):)

 

finns inte mycket som är bättre än att resa måste jag säga :)

 

     

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards