Alla inlägg under januari 2019

Av Johanna Franzen - 31 januari 2019 20:29

Idag efter jag lämna c på förskolan! Åkte jag & meya till Jenny och lilla Nova! Fikade & pratade! Fick även en födelsedags present! Fy 29 år imorgon ! Nu fyller jag inte år längre ! Vill verkligen inte bli 30 haha.

Nu på eftermiddagen har vi varit på Ikea! Ätit & köpt kökskran. Måste ju äta ute nu när vi inte har något kök! Igår blev de pizza & idag Ikea haha!

Av Johanna Franzen - 31 januari 2019 20:25

Sakta men säkert går de framåt! Leverans av alla varor har varit här! Alla stommar är färdig skruvande! Gamla köket är ner monterat! Golvet är omlagt för att täcka hålet efter väggen! Kaklet är borttaget! Nu håller vi på & spacklar, slipar & ska måla tak

Av Johanna Franzen - 26 januari 2019 21:53

Igår kväll börja vi att förbereda här! & idag har vi också grejat på! Tömt nästan alla köks skåpen nu! Väggen är borta! Så nu måste vi in vänta elektriker! Imorgon börjar vi nog ta ner delar av köket sen måste vi flytta bort köks bordet så alla kartonger som kommer med leveransen får plats !

Av Johanna Franzen - 21 januari 2019 23:06

Ny vecka igen!

Skönt att vi alltid slö startar veckorna här hemma! Collin börjar ju alltid förskolan på tisdagar! Så måndagar vilar vi upp oss efter helgen!

Idag har vi myst framför Pippi film i soffan, men även varit ute en liten stund! Var även fram till maxi för att handla tillbehör till varmsmörgåstårta!

Nu på kvällen har vi haft besök av Jenny & Elin! Mysigt som alltid! Så vi åt varmsmörgåstårta och Jenny hade med sig semlor till fika

Nu ska jag med krypa isäng! Collin sover inne hos mig & meya idag! Min lilla kille !

Av Johanna Franzen - 20 januari 2019 17:50

I fredas var vi ute hela förmiddagen & åkte pulka vid maxi, Stor backe! Syns så dåligt när man tar kort bara! Tog kort uppifrån utsikt över Örebro.

Sen vart de fredas bubbel hos marina!

I lördas kväll hade vi besök av Dean & fia! Gjorde Västerbotten paj & sallad!

Av Johanna Franzen - 15 januari 2019 18:48

Fy vad trötta vi var i morse när klockan ringde strax efter 8!

Äta frukost & lämna c på förskolan 9:30!
Sen vidare mot bvc och 5 månaders kontroll med vaccination på Lill tjejen! En kort liten knubbis fortfarande!

Efter bvc åkte vi till Marieberg löste ut några recept på apoteket, köpa nya jeans & doft stickor från rituals! Handla även med frukt till morgon dagen! Imorgon får vi besök av tjejerna för förmiddags kaffe jag & meya!

Nu ska vi snart göra oss klara för sängen här! Ligger i soffan alla 3!

Av Johanna Franzen - 13 januari 2019 23:26

Fy helgen är redan över vad fort de går !
Precis lagt mig nu! Borstat tänder & lagt fram kläder till banen till imorgon som alla andra kvällar !

Idag på förmiddagen lekte vi inne, byggde duplo! Innan det var dags för lunch & sedan ta bilen till Laxå för eftermiddags fika & pizza :)

Av Johanna Franzen - 12 januari 2019 15:55

Idag hade vi sovmorgon till halv 10 jag & Lill tjejen! Kayll klev upp halv 9 med Collin.

Efter frukosten gick dom ut för att cykla & ta proemenad med vagnen! Jag passade på att vår städa lite & pyssla inne! Var även bort till pionen & handla mig en pärlhyacint, blev en liten ljusstake med! Har en i en mindre modell så tänkte ha dom bredvid varandra.

Nu har jag precis lagat 8 matlådor & lagt i frysen!

Ikväll har vi inget planerat vilket känns jätte konstigt är ju endå lördag

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards