Alla inlägg under augusti 2018

Av Johanna Franzen - 29 augusti 2018 23:23

Halloj !

Idag var vi till Gustavsvik på förmiddagen, min stora kille som älskar att bada, efter badet åt vi på Max. Eftermiddagen har vi haft besök av min bror & kaylls mamma.

Både meya & Collin fick present idag av farmor.

Planterade även lite höst blommor idag

Av Johanna Franzen - 27 augusti 2018 20:25

Fullt upp hela dagen idag!
Först bvc för att väga & mäta Lill tjejen. Sen stan för lunch! & på eftermiddagen har vi haft besök av Camilla ! :)

Av Johanna Franzen - 26 augusti 2018 18:51

Idag har vi varit hemma hela dagen!
Städat inne lite! Dammsugit & torkatgolv! Kayll börja klippa gräset men började regna så baksidan får vi ta imorgon.

Nu på eftermiddagen har vi haft besök av mammas kusin! Hälsat meya :)

Nu ska vi strax värma på lite paj från igår! Försöka ta en kvälls promenad sen.

Inatt är det 2 veckor sedan våran lilla tjej kom till oss!

Av Johanna Franzen - 26 augusti 2018 09:57

Igår hade vi kräftskiva på gården på kvällen ihop med alla grannar

Av Johanna Franzen - 24 augusti 2018 19:51

Idag var jag & meya iväg till Marieberg bytte till storlek 68! På dom kläderna hon fick dubletter i.

Köpte mig nya höstskor! Men blev tyvärr inga byxor.

Nu kom vi precis hem från grannarna ! Druckit bubbel är ju endå fredag! Nu ska vi beställa pizza här.

Av Johanna Franzen - 24 augusti 2018 00:06

Idag är våran lilla tjej 10 dagar!
tyckte nyss vi åkte in till förlossningen & hon kom till oss !

Idag har vi tagit de Lungt här hemma hela förmiddagen! Sovmiddag ihop med barnen också.

Nu på eftermiddagen/kvällen har vi haft besök av Mikaela, Elin & Jenny.
Fikat & pratat
Våran tjej fick ännu mer fina presenter! Sjukt vad grejer hon fått redan!

Idag åt Collin pannbiff till lunch! Är verkligen hans favorit ! Äter som en häst.

Imorgon ska vi till Marieberg en snabbis & byta ett par dubletter vi fick idag! Ska även se om jag kan hitta mig ett par nya byxor! Trött på gravid byxor & leggings nu haha

Av Johanna Franzen - 22 augusti 2018 21:19

Igår hade vi hembesök av bvc! Kollade vikt på meya & kolla hur vi mådde! På eftermiddagen åkte jag till Askersund! Träffa Sandra på jobbet!

Idag har vi tagit de Lungt här hemma på förmidddagen! På eftermiddagen kom min släkt hit & fika, kolla på meya! Hon fick massor av grejer igen!

Av Johanna Franzen - 20 augusti 2018 22:30

Idag har vi, Tobbe & barnen varit på stora holmen !

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards