Alla inlägg under februari 2017

Av Johanna Franzen - 27 februari 2017 15:13

Då var helgen redan över!

I lördas va vi på gymmet en sväng! Kom lagom hem & fick besök av Hannes, Ida & lilla Charlie! Så kul att se att Collin förstår att hon också är liten!

när dom hade åkt hem blev det storstädning & hamburgare.

I söndas jobba jag hela dagen 9:30-18:15, första gången på typ 6 månader! Gick helt okej endå!

Idag myser vi hemma bara! Varit & handlat lite bara! Hatar när brödet är slut när man ska äta frukost!

Av Johanna Franzen - 24 februari 2017 23:06

idag vakna vi halv 9 här!
åkte & storhandla ensam redan vid 9 tiden! Kayll & Collin låg kvar i sängen & kolla tv !

när jag kom hem igen åt vi frukost & sen gick till gymmet :)

Resten av dagen har vi varit på promenad & en snabbis vid Marieberg & baby proffsen!

nu spelar dom tv-spel här hemma

Av Johanna Franzen - 23 februari 2017 17:48

sov morgon idag till kl 11!

efter frukost idag tog Collin & jag vagnen fram till stan! Är exakt 2 km att gå! Kolla idag haha!
vi gick till Lindex för att köpa han en blå bomber jacka!

efter de tog vi vägen förbi ladugårdsängen & hämta upp paketet från kapphal! Sen vidare mot Maxi & handla! Så vart nästan 8 km promenad

nu är Kayll hemma! Vi ska laga fläskfilé, klyftpotatis & tsatsiki

Av Johanna Franzen - 22 februari 2017 20:41

idag har jag & Collin haft Maria på besök! Fikat & pratat! nu har hon bara 20 dagar kvar sen kommer hennes lilla tjej! Collin & jag längtar!

På tal om något helt annat så läste jag en mamma blogg jag brukar läsa! Hur kroppen förändras efter en graviditet!

Man känner sig så träffad när hon skriver att man inte ser ut som innan i kroppen & alla runt om kring förväntar sig att man ska gå ner fort i vikt & se ut som innan! Vilket många inte gör!

Man borde ju va nöjd med sin kropp som skapat ett liv! Självklart ska man inte skylla allt på att man fött barn men kroppen förändras!

tycker verkligen dom som orkar & hinner träna när dom fått barn är duktiga! För hade man inte "tid" innan har man ju inte mer nu!

Av Johanna Franzen - 21 februari 2017 19:32

idag klev vi ur sängen kl 10!

Gjorde oss klara för att ta bilen till Kumla till Ida & hennes lilla Charlie.

Nu sover pluttis lite & jag har klickat hem lite grejer från kapphal! Hatar när endel grejer bara säljs på nätet!

Av Johanna Franzen - 13 februari 2017 05:41

vilken toppen helg!

Mysfredag kväll, gym på lördagen & utekväll, långpromenad på söndagen & pizza kväll!

<3

Av Johanna Franzen - 11 februari 2017 00:04

ligger & kollar på lite bilder från när Collin låg i magen! Tänk att de va en han! & just han min lilla groda <3!, & redan 4 månader gammal.

Av Johanna Franzen - 10 februari 2017 19:31

måste vara bland den bästa kvällen på hela veckan! :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards