Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna Franzen - 29 januari 2011 10:58

  

Av Johanna Franzen - 27 januari 2011 22:10

händer inte så mycket i livet just nu, känns det som!

gillar jag inte!


idag gick jag upp vid 11 tiden åt lite frukost och sen fick jag besök

av sandra & mikaela!


vi fika och prata! :) gillas!


för övrigt idag har jag varit rastlös!


skulle behöva ett stort hem jag kunde pyssla i när jag inte jobbar haha :P


när sandra åkte hem vid halv 5 tiden

så åkte kayll och jag in till örebro med lotta!


där var vi på ikea för att beställa deras nya kök!


OM jag vill ha ett hus :(


övrigt nu när kayll tränar packar jag ner kläder föööör nu bär det av snart!

en vecka bara men iaf! ska endå bli skönt!


komma från tråkiga sverige lite!


nu ska jag dra på tvn!


vet att bloggen suger nu har inge och skriva !!


så adjööööööööööö



  

fick en present idag av sandra & mikaela!

Gulligt


Av Johanna Franzen - 26 januari 2011 20:29

Onsdag och en ledig dag!

inte varit ledig sen i lördas!

så var ganska skönt att vara ledig idag!


men gick iaf upp i tid! klockan 9

kayll & jag skulle med pappa in till örebro idag!

han skulle kolla på kläder som man har när man är i skogen!


så vi åkte med som sällskap...


vi åkte även förbi willys! & kumla på vägen hem!


hemma hos mamma och pappa vart det fika när vi kom hem!


passa även på att städa ur bilen lite fort!

för fy vad skit som fanns där ujuj!


nu är vi hemma har precis ätit mat & tagit mig ett bad!


nu ska jag kolla tv och slappa i soffan hela kvällen!



nu är det bara ett par dagar kvar ska bli skööönt! längtar (:



Av Johanna Franzen - 25 januari 2011 20:15

Idag har jag :


varit på marieberg med sandra & camilla

jobbat kväll

ätit mat och kolla på tv med kayll


 


kärleken är blind men jag vill gärna se







Av Johanna Franzen - 23 januari 2011 21:30


idag har jag jobbat hela dagen

från halv 10-halv7.

gick bra idag! fanns endel att göra

plocka kolonial, kyl och satt i kassan!

tiden bara rulla på idag, skönt de!


när jag kom hem värmde jag på lite soppa som jag köpte med mig hem!


nu har jag precis kommit hem från att ha solat!

kanske bäst att sola upp sig lite så man inte blir bränd när vi drar nästa vecka!


inte för att det kommer vara så varmt men iaf!

man blir ju inte direkt brun av de här vinter-vädret!

man har ju inte sätt sol på jag vet inte när!

lik-bleeeeeeeeeek!


nä nu har jag precis tagit hem en film!

ska göra mig lite fruktsallad och mysa vid tvn nu!


Filmen "eat pray love"


föresten så var filmen inge vidare igår... men det var mysigt iaf (:

vart bjuden av sandris & millan!

fick popcorn och allt!



Bild från igår  


  

bild från igår











Av Johanna Franzen - 22 januari 2011 17:49

igår var det kalas hemma hos oss!

var en trevlig kväll vi åt både mat och tårta!


fick även lite presenter! ett par skor :) mycket bra!


 

Fick nya vagabond stövlar (:


 


Blommor :)

  

mer blommor 


________________________


idag ringde telefonen kl 10

kaylls pappa!


vi skulle tydligen med han in till örebro!

för att köpa kyl & frys!

så det var bara upp och ta på sig och hämta kärra och iväg!


jag gick då in på Marieberg

för att kolla om jag kunde hitta några badkläder!

men ikke! jobbigt :/

dom som jag ville ha när jag tänkte skicka efter var ju slut!


var även hos mamma och pappa sen sväng idag!

nu har jag precis ätit och gjort mig iordning!

väntar på handbollen! 


ikväll blir det bio med Millan & Sandris <3(:


imorgon är det jobb hela dagen halv 10-halv7


föresten är det tyyyyp mindre en 1 vecka kvar idag 

sen blir det soool


Av Johanna Franzen - 20 januari 2011 20:55

Onsdag


var en lugn dag igår, träffa sandra en stund! drack kaffe och var och handla lite mat!

var även hemma hos kaylls familj igår kväll på mat!

fick en förtidig present :)

eftersom jag fyller den 1feb.

men hon ville tydligen ge mig presenten nu så jag kunde byta om jag ville!

sen ville hon att jag ska ha med mig den på resan nästa vecka!

fick en jätte söt rosa klänning som jag kollat på :) kul


   




Torsdag


idag jobba jag hela dagen från klockan 8-5

en bra dag på jobbet börja med att plocka torrvaror & frys!

sen vart de kassan mesta delen av dagen!

skönt i bland att bara köra på där!


nu på kvällen var jag och kayll inne på marieberg en sväng!

köpte resväska och sen fick jag välja mig en födelsedagspresent!

eftersom vi ska fira mig imorgon här hemma!

valde mig en ny handväska :)


nu sitter jag och kollar på handboll och kayll gick precis för att träna!


imorgon kommer släkten hit på lite mat&fika!


blir varmsmörgåstårta

och chokladtårta :)


ha en bra kväll

Av Johanna Franzen - 18 januari 2011 17:45

  • vart och simmat 1km
  • ikea - handla ljus & korgar!
  • sega i soffan (:

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards