Alla inlägg under december 2010

Av Johanna Franzen - 31 december 2010 23:45

vart hemma hos sandra och stoffe!

middag med trevligt sällskap!


vi åt först skagerntoast

sen fläskfile&oxfile med potatisgratäng

fruktsallad med glass/grädd :)


mums!


var iaf en trevlig kväll där mycket prat om allt möjligt! haha!

vart även att kolla på raketerna nere i hamnen!


  

efter den goda maten satte vi oss i rummet!

Stoffe, malte & sandra!


   

Kayll


  

Patrik, Sandra, Kayll & stoffe :) 


Av Johanna Franzen - 31 december 2010 17:16

idag började jag jobba 8:30

jobba till klockan 3.

gick bra idag men det var ganska mycket folk!

han inte göra allt man hade tänkt sig!


nu har man precis duscha och gjort sig färdig för att fira nyår!

det är redan nytt år helt sjukt!

vad tiden gåååååååår


nu ska vi bara svänga förbi konsum och sen vidare till sandra & stoffe :)

vi ska laga mat ihop!

black and white!


sen ska vi fira in det nya året :) trevligt!


ha en bra kväll !


gott nytt år på er =)


Bild på stoffe & kayll

sen förra gången vi sågs!

äter ut i örebro

Av Johanna Franzen - 28 december 2010 22:15

hej idag gick jag upp halv 11

duscha och gjorde mig i ordning för att hämta upp mikaela!

vi åkte in till marieberg! kolla lite på rean!

fanns inte så mycket tyckte jag!

mest massor av människor! väldigt jobbigt!

vart helt varm ursch!!


men hitta mig iaf lite grejer.

endast 2 saker på rean tuvär!

vart två stycken trosor!

sen handla jag mig 2 linnen som inte var på rea!

och lite smink fick följa med mig hem!


var endå en trevlig tripp fika & så (:


när jag kom hem bytte jag rent i sängen och plocka upp lite här hemma!

måste städa nu någon dag!


sen fick jag besök av sandra! som hade varit hos doktorn idag!

hon kom med tårta :) muuuuums!

så vi fika och prata! trevligt!


nu har jag precis ätit färskpasta med köttfärs & vitsås iugn!

även tagit mig ett bad och blivit ompysslad av kayll!


imorgon ska han till tandis! och fixa med sin tand!


nu ska jag krya ner i sängen


  

inköp (:



Av Johanna Franzen - 27 december 2010 23:10

idag vaknade jag vid halv 11 tiden..

tog en kaffe med sandra på förmiddagen!

vi åkte även till kalles hon skulle ha blommor till köket!

köpte mig lite fler krukor som jag köpte förra veckan!

åkte också ut till stockhammar? eler vad det heter

där hitta vi oss lite klipp :)


  

inköp (:


efter det åt jag lite middag!, och sen jobba från 3-20

gick bra på jobbet ganska lungt på folk!


nu på kvällen har sandra och camilla varit här!

camilla färga mitt hår

så nu är det mörkt igen


imorgon blir det nog marieberg med mikaela :)


längtar efter kaaayll :/ hatar när min prins jobbar!



Av Johanna Franzen - 25 december 2010 22:45

idag hade jag stallt klockan för att komma upp itid för att hinna allt innan

kaylls familj skulle komma till oss och fira jul!

men kom inte ur sängen före jag vaknade kvart över 11.


då var det upp och börja laga mat

jag gjorde gratäng,gröt och kayll köttbullar.


fixa även ordning för att få plats att sitta här hemma!


efter det körde kayll hem mig till mina föräldrar där jag hämta min bil som jag lämnat där.. och hämta endel grejer jag glömmde sen julafton.

kayll hämta då upp sina föräldrar för att åka hem till oss!


sen vart det jul hemma hos oss :)


vi åt först mat och sen delade vi ut våra paket & efter det fika :)

en mysig dag!


man kan faktist fira jul litet, lite stugkänsla faktist haha :P

Lotta & Dean

   

Mat :)

   

bordet haha

   

kayll sätter på en brasa på tvn (:



Jul

Av Johanna Franzen - 24 december 2010 22:30

idag gick jag och kayll upp vid ca 10 tiden!

skulle vara hos mamma & pappa  kl 12.

var en sväng förbi netto innan vi åkte dit...

ganska många som handla på julafton haha!


väl hemma hos mamma var andreas med familj där!

vi dela ut delas klappar för dom skulle vidare!


sen åt vi mat och efter det kolla lite på tv :)

och väntade in mormor!

efter det vart det julklappar högt och lågt!

ujuj, men det är roligt!

hoppas alla blev nöjda iaf!


jag fick iaf väldigt mycket fint!

bland annat spakitt, presentkort, hårprodukter :)


efter det fick vi gröt och fika :)


när alla andra hade åkt hem

var kayll och jag var och spela spel med mamma & pappa!


var kvar till ca 24 tiden!

då åkte kayll och jag hem!

efter en heldag där..

:)


_______________________________________


tiden går fort när man är tsm, men nu är det iaf 3 år <3


  









Av Johanna Franzen - 19 december 2010 21:07

idag vakna vi hemma hos kaylls familj

var där igår och spela spel!

idag på dagen har vi varit hemma hos mamma & pappa!

har hjälpt mamma att städa lite inför julen!


nu har jag precis badat och tänkte lägga mig lite tidigt!


så man kommer upp en en bra tid kanske?

imorgon ska man jobba till 22 också, netto har öppet extra länge


mån-tors 9-22


trevlig kväll


Av Johanna Franzen - 17 december 2010 20:45

idag sov jag och kayll till halv 2

gick upp och åt frulle och sen åkte han till kumla!

jag städa lite och tvätta!

sen åkte jag till jobbet!.. gick bra även fast vi hade Löööööst mycke att göra!


på kvällen hämta jag kayll i örebro!

klantiga han hade pajjat sin tand :/


skönt endå att han kom hem, hatar ensama kvällar/nätter

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4 5
6 7
8
9
10
11 12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards