Alla inlägg under april 2011

Av Johanna Franzen - 26 april 2011 22:02

idag åt jag frukost vid ingång med sandra & karin "tanten våningen under"

där satt vi och prata och vänta på posten!

vart väldigt rastlös! hur ska de bli sen när man blir gammal?


övrigt idag har jag


  • hjälpt sandra med sin balkong
  • haft besök av mikaela
  • städat & putsat fönster
  • ätit glass i hamnen
  • varit på netto och handlat
  • slöat i soffan ;)
imorgon är det jobb igen från 7-15:30

Av Johanna Franzen - 25 april 2011 21:45

konstig måndag, jag som alltid brukar jobba måndagar men inte denna!

så jag åkte hem till mamma och hjälpte henne städa på uterummet!

fika även där också!


sen åkte jag vidare till åmmeberg!..hämta kayll, dean, & peter!

vi åkte ut på sjön och fiska & grilla!

så himla skönt väder!


när kayll och jag kom hem vart det film! 

fixa även 4 matlådor till han


Av Johanna Franzen - 24 april 2011 21:59

idag var det sov morgon till klockan 11

sen börja kayll och jag plocka ordning lite här hemma!

sen åkte vi till ica för att handla lite

efter det vart det frukost på balkongen


sen drog vi oss mot örebro med tobbe!

skopunkten, marieberg...

vi tog oss middag inne i örebro och dricka på en uteservering... så underbart väder


nu ligger jag här i soffan ska nog slå på en film!


   

Dom här 2 sakerna kom med mig hem, även 2 tröjor till kayll

Av Johanna Franzen - 21 april 2011 20:04

jobb från 9-16:30

folk är som tokiga över att handla mat till påsk haha!

men det är kul när vi är så många personal! :)


när jag sluta jobbet åkte jag hem!

sen fick jag lite oväntat besök av 3 stycken en av dom var lilla julia :)


nu på kvällen har vi grillat :), underbart väder! klockan är 20:00

och det är 19 grader på balkongen! 


fick mig ett påskägg idag av kayll :)

stort och fullt med godis :)


imorgon blir det jobb igen! sen blir det helg!


 

Godis ;)


 

Middag på balkongen

Av Johanna Franzen - 20 april 2011 20:00

idag jobba jag från klockan 7-12...

var mycket att göra!

började med att plocka upp massa kyl! sen vart det kassatid


när jag slutade stanna jag var ett tag för att fixa med lite varumottagning!

ett måste att lära sig nu när det har blivit nytt!


sen åkte jag hem duscha och väntade på att mamma skulle komma!

åkte även med henne in till örebro!

vi var och fixa en sak på husbilen! & marieberg!


3 saker fick följa med mig hem!

2 tröjor och ett par tygskor!


även lite mat & öl/cider


kayll hämta upp mig på marieberg, när han kom hem från jobbet!

då åkte vi hem, hämta upp varsin pizza & låg och kolla tv hela kvällen



 

Av Johanna Franzen - 18 april 2011 14:44

idag vaknade jag vid halv 11 tiden... skönt att sova ut!


plocka den alla grejer ute på balkongen!

tvättade av den och olja in!

så nu är den klar för sommar :)

känns skönt!


för övrigt idag har jag inte gjort ett skit!

suttit ute och njutit av solen!

just nu på min balkong är det 25 grader underbart!


ska snart iväg och köra ett kvällspass!

påsk vecka nu!, blir mycket folk på jobbet!

folk blir ju som tokiga över mat!


trevlig dag alla


  

Soooool


  

har köpt en till låda till balkongen ;) 


 

ny fixat golv :)

Av Johanna Franzen - 13 april 2011 17:56

Idag vid 12 tiden kom Mikaela och hämta mig!

vi tog oss en tur till kumla

där mötte vi Ellen och tog en fika på sveas.


Efter vi hade fikat åkte vi in till Örebro och besökte lite butiker!

handla födelesdags present åt Thilda som snart fyller!

och även en grej till Sandras lille Ludwig


när jag kom hem tog jag bilen upp till mamma!

var där en stund och fika!


nu är jag hemma igen, känns som den här dagen aldrig tar slut?

även fast jag gjort saker hela tiden!


borde kanske städa klart lägenheten, började igår kväll

men är inte riktigt klar än...



Av Johanna Franzen - 6 april 2011 20:33

idag gick jag upp klockan 7

för då kom Thilda

vi kolla på tv och somna om en stund!

efter det åkte vi till netto och handla frukost!


när vi åt frukost hade vi även besök av sandra & pärlan! (Hunden)


efter det tog jag och Thilda bilen hem till pappa!

vi handla även med oss lite fika!


där åt vi middag & prata med hundarna!


när vi kom hem var vi trötta så hon somna i soffan & jag nästan lika så!


sen klockan 4 kom Andreas och hämta henne!...


efter det var hemma och inte gjorde mycket!

sen tog jag och Sandra.g en cyckel tur!

kanske kunde sätta fart lite på hennes bebis!

hon har inte många dagar kvar nu måndag är det beräknat!


nu sitter jag hem var på jobbet en sväng nyss! bilen hade inte kommit 

sååå jobbigt när den inte är itid!


passade även på att tanka bilen lite!


imorgon kommer kayll hem igen! seg vecka utan honom!


ikväll blir det kankse en kvälls runda!...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards