Alla inlägg under mars 2013

Av Johanna Franzen - 10 mars 2013 22:03

Efter frullen bar det iväg till Motala
Öob, biltema, plantagen & maxi.

Även en sväng förbi hos mina föräldrar & kaylls föräldrar.

Nu är det dags för sängen, gymmet imorgon kl 9..

Av Johanna Franzen - 10 mars 2013 14:06

Igår på dagen hade jag ganska tråkigt..
Sen fick jag besök 2 gånger
Först från Sandra g & efter det från Sandra h :)

På kvällen vart det först mat på strandhugget, efter det vart det relax på hotellet, avsluta kvällen en stund på trappan :)
Mycket trevlig kväll

Idag är vi lite sega, precis ätit frukost..
Funderar på att plantera lite påskliljor.

Var på jobbet för en stund sedan köpte lite fina ljus vi fått in :)

Av Johanna Franzen - 8 mars 2013 22:30

Då var den här fredagen slut :)

Nu på kvällen har Kayll & jag kollat gårdagens & dagen avsnitt av farmen :)

Han åkte precis bort till Kenneth...
& jag ska snart sova trött :)

Imorgon blir det relax :)

Fantasin är på topp ..

Av Johanna Franzen - 8 mars 2013 13:41

Idag vart det gymmet för 3 dagen i rad ihop med Sandra, efter det vart det kaffe hos mig :)
Även lite prat om hem grejer till hennes & min lägenhet, härligt med råd :)

Nu håller jag på & grejer här i köket, börjar ta lite form nu med bordet & tallrikshyllan :)

Fattas lite blommor & grejer bara någon matta.. :)

Nu ska man kanske snygga till sig lite innan det bär av till Sandra & Ludwig :)

Av Johanna Franzen - 7 mars 2013 20:31

Idag starta dagen kl halv 10 på gymmet ihop med Sandra. Vi tog även en promenad efter de & lite fruktsallad med kaffe hos mig :)

Resten av dagen har jag städat & hjälpt Kayll i lokalen :)
Vart även lunch från hugget.

Nu är vi hemma precis ätit kvälls mat :)

Av Johanna Franzen - 6 mars 2013 22:13

Idag börja dagen kl 9 på gymmet ihop med Sandra :)

Resten av dagen har Kayll & jag varit i Motala & Linköping...
Vi har shoppat, ätit, besikta kaylls bil & handlat mat :)

Nu kollar vi på tv, ska snart inta sängen!

Härligt med semester igen :)

Av Johanna Franzen - 3 mars 2013 21:55

Idag var jag hos Sandra & Ludwig på förmiddagen :) fika&prata.

Nu på eftermiddagen åkte Kayll, jag & Malte till Ikea & Marieberg :)

Nu är det soffhäng :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards