Alla inlägg den 22 mars 2012

:)

Av Johanna Franzen - 22 mars 2012 10:08

Då var man hemma i vardagen igen.. känns så där kul när man varit ledigt från 14 feb till 19 mars.


Har även kommit igång & jobbat igen.. är ju klart lite halv segt nu första dagarna, innan man kommer in i de.


Resan hem gick väl sådär.. vi var väldigt tidiga till cancun flyg pats så där fick vi sitta och vänta i några timmar, det var ju även ett av dom korta flygen efter som det är inrikes endast till mexico city. tar ca 2 timmar.

Men från mexico city hade vi de lite jobbigt...fick vänta i 1,5 timmar innan vi fick gå ombord på plandet till paris.

Vilket ledde till att vi hade bara 30 min i paris till nästa flyg hem till Sverige...

var tydligen en större kontroll dom skulle göra efter alla vanliga kontroller, så dom gick igenom väskor i 1,5 timme.

flyget var segt som attan sov nästan ingenting, 11 timmar sitta... inge vidare...

väl i paris missa vi så klart planet eftersom vi endast hade 30 min..

på den tiden ska man komma av planet och gå ingenom passkotroll igen.. vilket den här gången var 3 st..

planet skulle gå kl 16:05... och vi var vid gate 16:00 .. och fick då tuvär inte kliva ombord..

även fast vi såg planet...som inte ens hade börjat flytta på sig..

fick vi sitta 4 härliga timmar i paris till nästa flyg till sverige..

Resan hem till sverige gick bra 3 timmar.

efter de var det bara den trevliga bil resan kvar mot örebro & aksersund.

Även den gick bra igen sov.


hemma i askersund var vi väl ca 03:00.

Resan hem tog oss iaf ca 30 h.


Helgen hemma innan jobbet börja gick fort, lördag åkte vi hem till mina föräldrar först, efter det kaylls familj... visa kort & film från resan..


Söndag fick jag besök av sandra h på lite kaffe.

På eftermiddagen åkte jag & kayll till mormors syster.


Måndag & jobbet börja för min del...dock inte för kayll..

gick bra på jobbet men de tar ett tag innan man är inne i de igen tror ja..

På eftermiddagen gick jag & sandra till camilla & fika, kolla hennes nya lägenhet.

när jag kom hem åkte kayll & jag in till ikea, handla en byrå till sovrummet...


Tisdag, jobb från 6:30 till 14:15.. efter det tog vi bilen hem till pappa på fika..

efter det var jag & kayll i garaget, byte olja & någe mer på min bil.

På kvällen kom kenneth & kolla film och åt mat med oss..

fruktbricka med rostbiff/potatissallad.


Idag jobbar jag kväll 14-20:15

nu innan ska jag städa upp lite här hemma & ta ner resväskorna i källaren...





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards