Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Johanna Franzen - 8 mars 2012 23:24

Igår när kayll kom hem vid halv 2 tiden på dagen, hyrde han & jag moppe & kolla det sista runt ön..

Kolla även 2 till stränder, inte alls lika fina som dom vi sätt tidigare... men klart dom var fina.

Vi tog även  lite mat på vägen :), hamburgare.. vi har ju ätit det några gånger här nu ;) haha

När vi kom tillbaka gick vi och handla en till väska till mig som jag gilla .. så nu har jag med mig 3 väskor hem.


På kvällen vart det även lite mat för oss allihop :)

bestämde oss även för att skippa 1 natt här på ön till...




Så idag åkte vi med färjan kl 09:00 till playa del carmen & tog buss tillbaka till cancun.

Så nu är vi på ett nytt hotell igen ;)...

jag tror även att vi hamnat på ett bög hotell :O

har inte sätt någon tjej tror ja?, & han i receptionen var helt klart bög haha :P

Men det stod inget om det på internet när vi boka, men vem vet ;) haha

känns lite skumt iaf, hotellet i övrigt är fint!..

dock ett väldigt annorlunda hotell...

tobbe & jennifer bytte rum från sitt första för toan var mitt i rummet...

kul att kissa & bajsa precis bredvid sängen haha :P

vi bytte också rum för i vårat fanns inget vatten haha :P

gick bra för oss idag, krångla typ med rum i 1 timme..


efter det låg vi på stranden i någon timme, dock ingen sol idag heller!


nu är vi på rummet, funderar på att åka till down town.. ( där vi hade hotell förra gången)

För att kolla på gallerian & ta oss lite mat!

ikväll blir det nog den vanliga baren här vi brukar gå till :)

känns som vi kommit hem på någe sätt haha :)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards