Alla inlägg under februari 2012

Av Johanna Franzen - 13 februari 2012 22:08

Nu är det inte länge kvar, snart sitter vi på planet...

bara 1 dag kvar.. imorgon kväll åker vi (:

har nog fixat allt inför rean, pengar, pass, kläder skor, osv ;)

längtar SÅ till vi är där, önskar alla yngre fick åka på resor!

man blir verkligen stark i  sig själv av de :)


Tänk att det redan är nästan 2 år sedan jag & kayll var i thailand i 1 månad.

Det är ett riktigt härligt land att resa runt i.

& även 1 år sedan vi var på gran carnaria i 1 vecka.

Tiden springer i väg :)


nu ska vi ha Fyra härliga veckor i Mexico :)


Av Johanna Franzen - 12 februari 2012 21:45

Så skönt med sovmorgon :)


idag har jag:


Hälsat på mamma & pappa

Varit & åkt skridskor med Kayll

Fikat med Tobbe & Jennifer

Tagit fram resväskan & kläder

Kollat tv & haft tvmys :)


 

Av Johanna Franzen - 11 februari 2012 20:43

Idag vaknade jag vid 12... fick då frukost på sängen v

Efter de låg vi i sängen och kolla tv!


Idag har vi varit på marieberg, växlat pengar & handlat lite... 


   


Nu ska vi strax äta Tacos i ugn & kolla melodifestivalen.. vi får även besök av Dean & Kenneth.



Tacos i ugn:


500 g köttfärs

1 tacokrydda

1 creme fraiche paprika chili

1 påse riven ost

tacobröd

grönsaker

tacosås


Stek köttfärs tsm med 1 påse tacokrydda & creme fraiche.

lägg sedan upp i tacobröd, lägg på ost och sätt in i ugn ca 5 min.

servera med grönsaker tacosås.






Av Johanna Franzen - 10 februari 2012 19:07

Fredag, idag började jag jobba redan vid kl 06:00 till 15:30..

segt att komma ur sängen, att jag är kvälls människa ;)


Gick väl bra på jobbet men var inte på mitt bästa humör.. 


när jag kom hem åkte jag ner till torgboden och handla en ny kaffeburk!

Följde även med kayll som skulle klippa sig...


nu sitter vi här och funderar på vad vi ska äta?, eller om vi kanske ska gå till trappan & ta en bit mat.


Igår efter jobbet var Sandra & Milla här på mat :) mysigt


imorgon blir det örebro för att växla pengar inför resan..

sista jobb dagen på måndag, sen är man ledig i 1 månad :)


Trevlig helg 




'     

Denna söta blus kom hem till mig i veckan & även en klänning (:

















Av Johanna Franzen - 4 februari 2012 19:31

Igår på dagen hade vi Thilda hos oss, mysigt hon är så snäll (:

Vi gick på Promenad & myste i soffan.

På em vart det även jobb till 20:15.

På kvällen hade jag, Kayll & Kenneth myskväll, gjorde egen pizza & prata.


Idag vakna jag inte före 12 :O

Efter det vart det frukost & en sväng in till Örebro..

Tänkte inte handla så mycket, men kom hem med endel saker...


Nu håller jag på med kanalsökning på mini tvn, som ska vara i sovrummet.

går väl sådär för mig haha.. ;)

   


Av Johanna Franzen - 4 februari 2012 00:30

Idag bytte vi hotell, fick dra väskorna.. ganska jobbigt även fast det bara var typ 10 min..

denna värme ;)


Idag hyrde jag & kayll moppe tsm med dom från norge.. åkte och kolla ön ordentligt..

så man har sätt allt ;)

Tobbe & jennifer gjorde centrum & shoppa.


Idag åt vi på ett väldigt bra ställe, mycket god mat..

Vi alla 4 tog kött plus efträtt


pengarna rullar just nu känns det som haha..

på typ mat & dryck..


         

Av Johanna Franzen - 2 februari 2012 19:30

Idag var det minipass för mig på jobbet, 6-10.

skönt.. man kommer upp itid och har hela dagen kvar!

Gjorde inte ett dugg på dagen idag, låg hemma i soffan :)

på kvällen kom Sandra & Milla på mat. Mysigt!

Fick även jätte fina presenter av dom V

Av Johanna Franzen - 1 februari 2012 22:16

... idag vart man 22 år gammal

nu vill jag inte bli äldre ;)


vakna vid halv 10 idag, duscha & åkte handla lite på konsum.

vid 11 fick jag besök av Sandra & Mikaela.

Vart lite fika & prat.

fick även lite fina presenter av dom V


På dagen tog även jag & kayll en liten promenad.

passa även på att handla lite på apoteket, till resan :)

2 veckor kvar idag :)

ska bli sååååååå skönt.. har suttit och kollat lite hotell ser för skönt ut.


idag på eftermiddagen kom kaylls familj hit på mat & fika :)


nu ska jag sova, jobb imorgon...

mini pass 6-10 :) 


 

Här är endel av alla fina saker jag fått, Tack :)





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards