Alla inlägg den 14 februari 2012

Av Johanna Franzen - 14 februari 2012 05:00

idag försökte jag sova länge eftersom att vi skulle till arlanda på kvällen..

men självklart vaknade jag redan vid 9 tiden.

kl 10 fick jag besök av pappa, följde även med han och handlade.

vid halv 2 tiden gick jag ner på besök hemma hos sandra & ludwig.. drack kaffe & pratade.

vid 3 tiden kom sandris till oss och hälsade på, hon hade med alla hjärtans dag present till oss, choklad från venus.

Efter det tog vi även en promenad.

På eftermiddagen åkte jag & kayll till Marieberg, han handla lite små saker & jag gjorde ordning mina naglar.

Efter det åkte vi hem duscha och gjorde oss klara för att ta bilen till örebro & vidare mot arlanda.


flygresan gick bra först flyg till paris 2,40 min.

efter det väntetid i 5 h.

vi låg då och sov på flygplatsen typ helt döda...

sen vidare mot nästa flyg till mexico på 11 h

fy helvete vilken seg flygresa trode jag skulle dö...


efter typ inte ha sovit på mer än 30 h kom vi fram till hotellet.. packa upp oss lite & åt mat..

nu är vi 7 timmar efter i tiden mot hemma...



lite sjukt att vi nu bor i mexico city där det endast i denna stad bor 20 miljoner människor









   





 


Bilder från flygplatserna & vårt nuvarande hotellrum. vi har 2 rum & toa... kostar oss 100 kr var.



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14
15
16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards