Alla inlägg den 28 september 2011

Av Johanna Franzen - 28 september 2011 18:00

Onsdag Ledig dag



Idag gick jag upp vid 9 tiden, Åt frukost & åkte till gymmet.Var väl där i typ 50 min. Men herre gud vad trött jag vart. Efter det vart det hem och duscha och sen vidare mot Mikaela, Där vart det fika & prat stund. Fick även lite bra mat tips som jag ska dela med mig av till er ;)...Nu på em har jag damsugit & tvättat, Nu väntar jag på att maten ska bli klar. Nu ikväll blir det tv & soffan, ladda för torsdags jobb imorgon. Känns lite jobbigt nu när man varit ledig tisdag & onsdag.



parken på fredag ;) 

 

  

 

morötter, potatis, palsternacka - skär dom i klyftor och lägg dom på en plåt sprid över olivolja & strö på flingsalt. 45 min i ugn.

 

Sås - Blanda endel turkiskyogg med ca 2-3 tsk sambal oelek, tillsätt 2 msk majonäs. salta och papper. sätt in i kylen till maten är klar.

 

 

  

 

Jag ska äta morötterna och såsen med kyckling.

 

1st hel kyckling.

 

Pensling- blanda 2 msk flytandemargarin, med 2 msk soja till sätt salt och peppar.

fyll kycklingen med rosmarin 3 msk, färsk persilja 8-9 kvistar & 1st citron.

Ska vara i ugnen ca 1 timme.

klar vid temp 75 c

 

 

 

 






















Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards