Alla inlägg den 6 september 2011

Av Johanna Franzen - 6 september 2011 21:45

Tisdag och ledig, nästan alltid ledig tisdagar :)

 

Idag gick jag upp typ 8:55.

klockan 9:00... skulle grannen och jag mot gymmet.

väldigt segt att komma ur sängen.

men gick väl endå ganska bra på gymmet idag.

känns skönt att man börjat igen!

nu vill jag se stora resultat...

 

Efter gymmet var det hem duscha, åkte förbi netto och handla frukt..

sen vidare mot sandra & ludwig.

vart fika och prat där.

sen åkte jag hem plocka iordning lite här hemma.

sen åkte jag till netto och handla mat.

 

fick även besök av sandra & ludwig igen, :)

 

nu på kvällen har jag plockat i ordning här hemma, och sen lagat mat & matlådor.

 

vid 20 tiden kom grannen hit på mat och tv.

 

nu ska man snart lägga sig börjar 6:00 imorgon :-o

den tiden kan dö. fy säger jag bara.

 

natti natt

 

bjuder på lite olika kort

 

 

Lägenheten idag, efter lite småfix, vill ha nya saker nu!

  

        

 

________________________________________

 

  

Thailand

  

Thailand

 

Lägntar såååå till man kommer iväg på en ny resa :)


______________________________________________


  

Tomatplantan (:


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards