Direktlänk till inlägg 1 augusti 2011

Måndag en tråkig daaag

Av Johanna Franzen - 1 augusti 2011 18:45

Idag är det måndag igen, fy vad helgerna går fort!


men det har iaf varit en bra vecka som varit

så skönt att kayll redan kom hem i tisdas... underbart


vad har man gjort då?, så svårt att komma ihåg allt man gör ;)


i tisdas var jag iaf, ledig handla lite och städa upp innan kayll kom hem

då åkte vi ut med båten när han kom vid 3 tiden...

vi fick även besök ute på sjön... vi plockade upp tobbe & jennifer

vart fiske och grillning hemma :) 


Onsdag ännu en ledig dag, var hemma hos mamma & pappa på fika på fm.

sen var vi ute med båten hela dagen... kom hem kl 23 typ...

kayll fick en stor gädda på mer än 3 kg


torsdag & jobb, var en hemsk dag på jobbet...

kom lööööst med kyl... stressa röven av mig


fredag... kvälls jobb för min del... när jag kom hem gick jag över en stund till grannen..sen var jag hemma med lite folk innan dom skulle till summer-p.


kolla även en film, maria wern


lördag och jobb från 7-18:30

sen var det hem för att göra sig i ordning

ner till grillen och tog en pizza i trevligt sällskap

sen vidare mot summerparty.. mycket bra kväll



 

Kayll & Tobbe


söndag låg kayll och jag i soffan och kolla tv till typ 3 tiden.. sen åkte vi in till marieberg... handla mig lite nya kläder och han köpte sig en ny klocka.

när vi kom hem kolla vi film & åt mat en riktig myskväll :)


  

inköp


  

Denna cardigan fast svart


  



och idag är det måndag har jobbat från 6:30 till 14:15

när jag kom hem satt jag ute på balkongen en stund

sen gick jag en för en timmes sov ;)

nu håller jag på & lagar mat och ska försöka få hem en film....



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna Franzen - 3 augusti 2019 10:32

Vilken semester vi haft! Som börjar gå mot sitt slut. ...

Av Johanna Franzen - 7 juli 2019 20:21

Lämnade c på förskolan i vanlig ordning! Sista dagen innan sommarlov på 4 veckor. Efter det åkte jag & Meya till Jenny & Nova på fika. På eftermiddagen när Kayll kom hem åkte vi till Vingåker & hämtade hem husvagnen. Fredag packade & fixade j...

Av Johanna Franzen - 1 juli 2019 23:24

Ny vecka! Sista veckan innan Collin går på sommarlov! Idag har jag haft barnvakt för att besöka frisören för att få lite ny färg i håret. I helgen tog vi en sväng med cykelkärran in till slottet tog en glass & sen vidare mot stadsparken! ...

Av Johanna Franzen - 24 juni 2019 22:28

Nu är midsommar helgen över :) I fredas var vi uppe på Gustavsvik för midsommar firande, aldrig varit där innan! Men oj vad glatt överraskad man blev! Fanns hoppborgar, ponnyridning, go cart, trampbilar, midsommarstång med dans & musik. Även d...

Av Johanna Franzen - 17 juni 2019 21:25


Ny vecka igen! Har jobbat hela helgen! Men i lördas efter jobbet åkte jag ut till flygningen ! Kolla på dom och åt sallad i kvälls solen Igår kväll när jag kom hem efter jobbet så grilla vi här hemma! Sen natta jag barnen & städa här hemma nä...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards