Alla inlägg den 16 augusti 2011

Av Johanna Franzen - 16 augusti 2011 21:44

Tisdag kväll redan imorgon är det onsdag, och jag är ledig ska bli skönt!

ser verkligen inte fram mot helgen just nu...

ska jobba hela helgen fredag, lördag, söndag.

tycker det är så tråkigt eftersom att kayll kommer hem på torsdagar.

om han jobba hemma skulle de ju vara en annan sak.

nu vill man ju bara vara med varandra...


Imorgon bitti kommer faster lilla tjej, Thilda..

fråga om hon ville komma till mig eftersom 

jag endå är ledig onsdag, torsdag... 


imorgon ska vi även ha p-möte på jobbet...

trött på det mesta som har jag med jobbet att göra

det enda som är kul är att vi är ett sånt toppen gäng...


Sandra var nyss här och drack lite tea, hon gick precis över till sig...

nu sitter jag här och funderar lite på det vi prata om...


herre gud jag är redan 21 år... och vad mycket man ska hinna med innan man blir 30. resa, skaffa hus, barn, fixa ett bra jobb.

verkligen mycket saker....


funderar på om det verkligen är ens här man vill bo?

en liten stad som alla vet allt om alla

och pratar hur mycket skit som helst?... och det händer ju verkligen inte mycket saker annars heller?...


mycket funderingar just nu :)


ska nog gå och lägga mig nu så jag får en ny dag.





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards