Alla inlägg under januari 2011

Av Johanna Franzen - 4 januari 2011 19:56

idag gick jag upp vid halv 11 tiden!

åkte till jobbet och tala om att jag fick resan!

så dom vet att jag är ledig!


efter det åkte jag ner till sandra och drack lite kaffe :)


när jag kom hem började jag städa!

städa hela badrummet & hallen!


sen fick jag besök av mamma!

hon kom förbi för att hämta internet!


på eftermiddagen åkte grannen och jag ner till stan! köpte lite blommor

som jag ska byta ut i min blommgrupp jag fick innan jul


efter de tog vi oss lite kaffe och prata lite skit!


har även bytt gardiner i rummet idag! och kayll har plocka ner julgranen!

så nu är all jul borta!


sen fixa vi klart det sista på bänkskivorna!


nu spelar han tvspel och jag sitter här, har precis varit på jobbet och handla godis =)

nu ska jag kolla vad som går på tv ikväll!


imorgon ska jag träffa elin!, ett bra tag sen nu!


trevlig kväll på er


  


lite tråkig bild men endå!, ser väl okej ut nu!

ser iaf rent ut haha :P

 

  

nu är julgardinen nere! och den vanliga uppe igen!

har även nya krukor & ny duk (:

 

  

nu har dom vita gardinerna kommit upp igen!

med en ny hänggrej och nya krukor!

 

  

bytte ut 2 stycken blommor till nya :)


Av Johanna Franzen - 3 januari 2011 23:29

Måndag & en ny vecka!

idag vaknade jag klockan halv 11


åt frukost och pyssla lite här hemma!

satte upp rena gardiner och satte tillbaka stolsdynorna, som varit itvätten!


efter det åkte jag & kayll in till örebro en snabbis!

han köpte en grej till sin bil. & jag köpte typ klisterlapp!

eller vad man ska kalla de!

som man sätter på bänkskivorna så du blir fina!

ska bli samma färg som golvet :P får se hur det blir!


efter det började jag jobba kvart i 4

var ganska mycket folk!


nu på kvällen har vi ätit kyckling & klyftpotatis!


sen boka vi en resa idag med :D


åker om 3 veckor typ (: sååååååååå skönt!

livet är till för att levas!


  

playa del sol :)





Av Johanna Franzen - 1 januari 2011 11:15

första dagen på nya året :)

vi låg i sängen ganska länge! och sega!

sen efter det duscha vi och åkte ner och hämta oss 2 stycken Pizzor!

köpte med fika och åkte hem till mamma & pappa!


där lekte kg och jag med hundarna och sen fika vi på kanelbulle!


efter det åkte vi vidare hem till kaylls familj! där fick vi middag

spagetti i ugn med köttfärs!


vi var där och prata och visa dom endel resor vi har kollat på!


sen tog vi bilen hem och spela spel! tsm med Dean.


    


dom små är redan 8 v



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards