Alla inlägg den 5 januari 2011

Av Johanna Franzen - 5 januari 2011 22:02

idag var jag trött när jag vaknade ursch det gillar jag inte!

man ska ju vara pigg när man sovit!


jag började dagen med att städa lite här hemma!

har även tvättat idag! känns skönt nu!

även fast det fortfarande hänger på ett ställ här inne!


har haft besök av elin idag :), väldigt trevligt! synd man inte ses oftare!

fick en blomma av henne när hon kom gulligt :)


men som vanligt nät man ses pratar man som attan!


nu på kvällen har jag lagat mat och kolla lite på tv!


nu sitter jag och häver i mig fruktsallad!

väääääääldigt mumsigt!


massa saker snurrar i mitt huvud just nu!, är ensam hemma så man passar på att tänka lite :P haha..

dumheter!


tänk om man kunde få håret fixat, nagelförlägning och nya kläder (:

oh ja, jag vill bli snygger !


bäst jag slutar tänka innan jag blir deppig!


nu ska jag nog sätta på tvn igen!


puss&hej


    





Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5
6
7 8
9
10
11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards