Alla inlägg den 23 november 2010

Av Johanna Franzen - 23 november 2010 22:20

idag vaknade jag innan klockan ringde!

väldigt ovanligt vet jag inte när jag gjorde senast!

vakna iaf typ kvart i 10.


så när jag gick upp fick jag för mig att baka!

så åkte iväg till jouren för att köpa det som jag inte hade hemma!

när jag kom hem satte jag fart direkt!


medans jag väntade på mockarutorna städa jag lite här hemma!

så tråkigt att det blir stökigt och skitigt så fort!

det är väl för att lyan inte är stor precis!

men den duger väl till mig


när jag hade bakat klart gick jag över till sandra!

där satt hon med färg i håret som frida fixade med!

camilla kom också dit!

då fika vi på mina mockarutor!


resten av dagen har varit lite halvseg!

har typ varit och handlat och lagat mat & tränat!


Sandris kom till mig på mat! vi satt och kolla på lite

heminrednings sidor!

finns mycket JAG! vill haaaaaaa!!!


nu sitter jag och kollar på tv!

och har precis fixat med all disk!


ha en bra kväll!

  

en bild från studenten :)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards