Alla inlägg den 6 november 2010

Av Johanna Franzen - 6 november 2010 15:15

idag gick jag upp klockan halv 10 för att göra mig i ording och åka till Hjo!


Vanja och jag åkte iväg halv 11!

stanna i karlsborg på fika! tårta och kaffe! mums

väl framme i Hjo "hem och hobby" var hela parkering full med bilar!

alla vill handla hem inredning till bra priser :)

hitta väldigt mycket fint! men tuvär kan man inte köpa allt!


efter vi hade gjort den största hem och hobby butiken åkte vi in till stan!

för att göra den mindre! dom har ju två stycken :)

där hitta vi lite mer fina saker :)


efter det tog vi oss lite middag & tog bilen hem igen!

väldigt rolig dag!


    

Fika på "tant lotta" i Karlsborg


       


Dom är fina sakerna fick följa med mig hem :)

jul gardiner till köket & rummet.

Ljusstake till hallen!

och lite olika julsaker, tomtar, disktrasor m.m :)



när jag kom hem kom kayll och hämta mig! för vi skulle till hans föräldrar på middag! vi åt god mat och spela spel :) mysigt!


vi sov även över där med :)


en full lördag, sånt gillar vi! man ska ha saker att göra!


  

Middag :)

man laga sin egen mat i grytan på bordet!

typ värmde kött och sånt i varm olja!




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards