Alla inlägg under augusti 2016

Av Johanna Franzen - 16 augusti 2016 14:17

klev inte ur sängen idag före halv 12! Känns onödigt att kliva upp när man inte har något planerat! Haha..

Nu har jag precis kommit hem från 5km promenad! Ska vila i soffan nu & äta jordgubbar.. Innan jag tänkte börja städa.

Igår när Kayll sluta jobbet åkte vi till åmmeberg på mat! & sa hej då till hans släkt!

Av Johanna Franzen - 15 augusti 2016 13:16

idag börja vardagen här hemma igen! Kayll börja jobba igen! Jag börja dock redan förra veckan! Men eftersom jag bara jobbar 1 dag i veckan nu så känns de som vardagen börja idag.

Låg isängen idag fram till kl 10 typ men vakna vid 8 tiden! Ringde även barnmorskan & fick en ny tid där! Hade glömt kolla vilken dag jag skulle dit & självklart min enda jobbdag den här veckan haha! Så ändra tiden till fredag.

Även varit på en promenad på 5 km idag! Skönt väder 25 grader :)

Nu ligger jag i sängen tänkte försöka läsa en av mina tidningar som jag börjat få hem i brevlådan!

Ingen som har lust att köpa den här 3an åt mig haha! På samma gård ;)

http://www.maklarhuset.se/till-salu/bostadsratt/orebro-sorbyangen-mejramvagen_100-580179?referrer=hemnet#bilder

Av Johanna Franzen - 14 augusti 2016 18:02

sov jätte dåligt inatt! Somna inte före 4 halv 5 tiden! 100 tankar & super dåligt humör!

Idag har jag spenderat dagen hos Camilla & barnen i olshammar! Blev bjuden på god mat också!

Av Johanna Franzen - 13 augusti 2016 22:31

Buffe idag till lunch vid våtsjön! Ihop med kaylls släktingar! Även haft dom här på eftermiddagen! & ska stanna över natten i gästhuset.

Just nu ligger jag & kollar på film! Sov mellan 8-9! Super trött av någon anledning!

Av Johanna Franzen - 12 augusti 2016 21:40

Torsdag & sovmorgon!
Vid 12 tiden åkte vi mot Skavsta flygplats för att hämta kaylls släktingar från Belgien! Vi spendera kvällen i åmmeberg! Ihop med dom & kaylls familj!

Idag åkte vi & hämta ut paket på posten samt handla lite! Resten av dagen har jag varit hemma & små pysslat! Även badat!

Nu ligger jag i soffan & äter skorpor och kollar sommar med Ernst!

Av Johanna Franzen - 10 augusti 2016 23:54

sovmorgon & frukost vid halv 12!

Efter de ville Kayll till Marieberg! Fika & handla lite!

När vi kom hem där ifrån hade alla fina tjejer fixat baby shower! Överraskad om nått! Så himla gulligt!
Fick mat, fika & lekar! & en hög fina presenter! :)

Av Johanna Franzen - 8 augusti 2016 17:31

sovmorgon!

Fick starta dagen med att åka & handla! Hade självklart glömt att köpa bröd igår när jag storhandla! Bra minne!

Efter frukost baka vi blåbärspaj & kladdkaka för att invänta fika besök av Hannes & Ida!

Nu ligger jag isängen & vilar! Trött

Av Johanna Franzen - 7 augusti 2016 18:04

fixar dag idag! Varit & storhandlat! Samt skurat ur kylskåp & skafferi..

Även varit till markaspåret på promenad & bärplock..

nu ska jag precis dammsuga här!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards