Alla inlägg under januari 2013

Av Johanna Franzen - 19 januari 2013 19:34

Igår kväll kom Kayll hem, efter att ha varit på resa i 1 vecka! Längtat efter så tills han skulle komma hem!! Segaste veckan på länge..

Idag har vi varit & hälsat på hos hans föräldrar & mina..

Nu kom vi precis hem, varit ute & ätit..
Nu myser vi i soffan.. Älskar sambo livet <3<3

Nu ska vi leta efter resa

Av Johanna Franzen - 17 januari 2013 15:48

Idag har jag haft fika besök av Mikaela. Hon hade med sig goda semlor mums!! :))

Nu har jag precis duschat ska äta lite..kl 6 åker netto gänget till gamla chefen Titti på myskväll :) trevligt

Av Johanna Franzen - 16 januari 2013 14:24

Idag är man ledig.. har varit & handlat nu på morgonen..

vid 12 tiden kom sandris på kaffe innan hon skulle iväg på ett kvälls pass på jobbet.

Nu ligger jag & slöar i soffan " som vanligt " nu för tiden ;)

har just kollat lite nät shopping, klicka hem 1 st tvättmedelsburk..

 

 

 

 

 

 

Av Johanna Franzen - 15 januari 2013 16:23

Idag var det fixar dag på jobbet som alltid för mig & sandris på tisdagar..
Byggt om 3 gavlar & gjort endel sambands exponeringar..
Efter jobbet åkte vi ner till Hanna på färg & tradition.. Sandra leta tapet & jag köpte fina doftljus..
Nu är man hemma precis startat en diskmaskin & en tvättmaskin ;)
Nu ska jag inta soffan för resten utav kvällen, härligt att det kom en ny tidning i brevlådan idag.."allt i hemmet"

Ha en trevlig kväll :)

 

 

Härlig hem inredning 

gott fika :)

Starta dagen med en billig frukost från netto ;)

Dricka i alla sorter :)

fina doftljus från färg & tradition

Av Johanna Franzen - 13 januari 2013 18:49

Idag har jag varit med Sandra & Ludwig hela dagen..
Fikat & slöat hemma hos dom.. Vi tog oss även en sväng till Marieberg/Ikea..
Nu är jag hemma tar ett bad.. Resten av kvällen ska jag tillbringa framför tvn.

Av Johanna Franzen - 12 januari 2013 23:06

Idag har man haft en slödag..
Haft Thilda hos mig halva dagen.. Kollat tv & ritat :)

Nu på kvällen har jag kollat på film

Nu ska man krypa i säng :)

Av Johanna Franzen - 11 januari 2013 23:20

Dags att blogga lite igen kanske :)

Härligt med helg.. Ledig tills måndag eftermiddag..

Idag har jag typ slappat hemma hela dagen, Sandra var på kaffe en stund...
Nu på kvällen har Sandra, Jennie & Frida varit här på lite tjejkväll.. Ätit Kycklingsallad & pratat.. Mycket mysigt :)

Nu ska jag snart inta sängen, ensam... Kayll åkte till lanzarote idag.. 1 vecka.
Med sina flygvänner.. Ska tydligen flyga friflyg där nere..

Ha en trevlig helg :)

Av Johanna Franzen - 8 januari 2013 23:30

Fixardag på jobbet
Efter de vart det kaffe hos Sandra & en sväng i vår stora stad :)


Träningsredskap & naturdiet :)

Gör dina egna semlor :)

Tips choklad smältare 99 kr, gott med frukt till ;)

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards