Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Johanna Franzen - 29 augusti 2012 19:05

Tisdag, sov jag helt sjukt länge till klockan 12 :O

fick nästan lite panik över att ha sovit bort halva dagen 

var iaf en sväng till marieberg, där mötte jag upp jennifer.. vart fika & kolla massa butiker.

på kvällen vart det mat hemma hos camilla med henne & sandris..

vi fick paj :)


Idag vakna jag vid halv 10 tiden, åt frulle och sedan fick jag besök av sandris på lite kaffe..

har även bjudit mamma & moster + sambo på mat.

även varit hemma hos dom för att fira min kusin som blev 13 år.


nu ligger jag i soffan, ska väl kolla på tv och ta det lite lungt.. för ju fullrulle hela tiden nu..


mitt stol projket går väldigt segt, letar fortfarande efter någon bra text..

hur jag nu ska lyckas skriva fint, vet jag inte heller??


igår kväll satt jag även vid datorn och kolla lite roliga inrednings sidor..

finns SÅ mycket fint till hemmet som man skulle vilja ha :)


www.mixin.se

www.nordljushome.se

www.eikkala.com


 

Ny blomma i sovrummet :)


 

Nya blommor i sovrum


 

Fick ny blomma idag av mamma & moster


 

Så här vill jag att min stol ska bli, hur jag nu ska kunna fixa de.. 

vi får se när jag tar mig tid..



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards