Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Johanna Franzen - 9 maj 2012 15:40

Hej igen (:

Nu har Sandra varit här på kaffe.. körde henne även till jobbet...

Regnar ju som attan idag, inge vidare!...

Vi bestämmde även att vi ska ses ikväll igen.. tsm med camilla :)

Blir varm smörgåstårta & skit prat.

Efter jag hade varit på netto åkte jag ner till Sandra & Ludwig..

Där fick jag fruktsallad & kaffe, sitter ju aldrig fel ;)


Nu är jag hemma precis ätit, (fryst-pizza) haha

Måste ner till ica senare också.. glömde ju köpa både bacon & campinjoner förut.


Måste även nämna att vi som jobbar på netto får en tidning hem..

Med information om nya butiker, nya saker som händer osv.

Den här gången var den en gullig tjej vid namn camilla som skickat in

en notis om mig & Sandra gulligt V


     





Av Johanna Franzen - 9 maj 2012 09:45

Igår vakna jag redan vid 8 tiden.. tidigt när man är ledig i 2 dagar :)

Åkte till jobbet & åt frukost ihop med dom, hade köpt med mig baguetter.

Passa även på att handla hem lite mat.

resten av dagen bestod typ av städning..

tog mig även en sväng till marieberg :)

på kvällen vart det promenad, film & grillat med min sambo :)


   



Här är bild på vad som kom med hem från Marieberg.

Hitta även 1 till lampa, samma sort som jag redan har i sovrummet...

mycket bra, dom första köpte jag nämligen i hjo ;)

Vart även nya blommor i fönstret också.









Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra?..är ju ledig igen :)

Sandra.h kommer iaf snart på kaffe innan hon ska iväg & jobba...

Kankse blir att ta en sväng ner till Sandra & ludwig :)


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards