Alla inlägg den 4 januari 2012

Av Johanna Franzen - 4 januari 2012 19:09

Har varit ledig i 2 dagar nu skönt, imorgon börjar man jobba igen..

tre dagars jobb kvar denna vecka, torsdag, fredag, söndag.


Idag på morgnonen gjorde sandra.h och jag stan lite.

köpte lite nya små saker till lägenheten.

krukor, hjärtan o så.

fick även 2 fina ljuslyktor av henne V, i inflyttnings present.

Efter det har jag små fixat här hemma i lägenheten.

städat & tagit bort alla julsaker, julgran.

Har även haft Sandra.g med familj på besök.

Köpte fler skåp av dom idag.


Igår var jag och kayll i Motala och fixa pass till resan.

ca 1 månad kvar nu, sen åker vi till Mexico.

i 4 härliga veckor.

Vi gjorde även lite butiker på stan, handla lite vinglas & skålar.

På kvällen vart det film kväll & mat. Vi fick även sällskap av Kenneth.


Nu ska jag fixa lite mat, herrå ;)


Köket idag



 

Sovrum idag



 

Sovrum idag


 

Hall idag

2 till skåp som kom till oss idag


 

Skålarna ;)

'  

Köpte 2 till hjärtan, ljuslyktor från Sandris.




Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards