Alla inlägg under juni 2012

Av Johanna Franzen - 18 juni 2012 21:22

Då var redan ledig helgen slut, att tiden ska gå så fort?..


Idag vakna jag klockan 9, strax efter det fick jag sms från sandris..

som tyckte jag beställt lagom med frukt...

hon sms även bilder på vårat frukt-torg på jobbet..

mycket fint :)

Kul nu när vi sambandsexponerar lite & fixar med recept :)

Denna vecka har vi recept på lime cheesecake..


övrigt gick det inte så jätte bra på jobbet :/

löst mycket folk..

Folk handlar redan till midsommar :)


Imorgon är det kvällspass igen 14-20:15.


vet inte vad jag ska hitta på innan :)?


Fin fin frukt hos oss på netto ;)


     


Även lite nya bilder på nya trädgårdsmöblerna & brickbordet :)


  


Isöndas fick jag även denna av kayll <3 :)

 


Av Johanna Franzen - 16 juni 2012 22:20

Idag på morgonen, fick vi besök av min bror med familj... dom hade med sig sin nya hund.. :)

Efter det kom tobbe förbi en liten sväng, innan kayll & jag åkte in till Marieberg..

Handla mig 3 nya tröjor, leggings, glas, kryddkvarn & fruktskål :)

Att jag har handlat för mycket den här månaden haha :) 


Ikväll är kayll i Örebro & firar tobbe.

Jag ska träffa sandris en stund <3(:  






Av Johanna Franzen - 15 juni 2012 22:15

Idag var det jobb från 6-15:15.

Gick kalas bra på jobbet idag... 

Så kul när allt bara flyter på, lagret vart tömt & allt kom i sin ordning.

Efter jobbet tog jag & milla och åkte ner till Sandris.. Där fika vi & prata skit... dit kom även frida :)


Nu på kvällen har jag kollat fotboll & legat död i soffan :)


Ledig helg nu :):):):)    





Av Johanna Franzen - 14 juni 2012 22:15

Idag vakna jag 11:30 helt död haha :)

Tog bilen ut till Sandra & Ludwig.

Där vart man bjuden på ny bakt äpplepaj, sitter ju aldrig fel ;)

Efter det var det kvälls jobb 14-20:15

Idag kom äntligen min sambo hem



Av Johanna Franzen - 13 juni 2012 22:00

Idag var det jobb från 6-14:00.

gick helt okej på jobbet...

fick dock väldigt tråkiga nyheter... men sånt är livet.

Istället för att sitta hemma och deppa åkte jag upp till sandra & ludwig.

vart kvar där till 8 tiden...

efter det tog jag bilen mot kumla.. träffa ellen, maria & jenny :):)

Tur man man fina vänner när man behöver dom <3





 



Av Johanna Franzen - 12 juni 2012 21:14

Idag vakna man vid halv 9 tiden.. kolla ut på vädret & intog sängen igen till 11:30.

Vid 2 tiden åkte jag & sandra in till örebro.. Marieberg & ikea..

Handla ny taklampa, kanna & blomma.

lite små saker till lägenheten :)

undrar när man ska bli nöjd :)?


Nu i kvällen har pappa varit här & hjälpt mig få upp lampan..

Sandra kom även på lite kaffe...

nu ska jag få i mig lite mat :)

imorgon är det jobb från 6:30-14:15.  



Av Johanna Franzen - 11 juni 2012 11:48

Då var jobb helgen över, jobba ju dock endast fredagkväll & hela lördag..


Har haft en lugn helg, i fredas efter jobbet åt vi mat nere på strandhugget.

mycket bra & mysigt måste jag säga!! för er som inte tror de ;)..


Efter jobbet i lördas tog kayll & jag en sväng förbi Sandra & Johan & kolla in deras nya lägenhet.. blir kanon..

Efter det vart det hemma kväll med film :):)


Igår tog vi än sväng till rönnesytta & till mamma & pappa...

resten av dagen bestod typ av tvätttid, & fixa matlådor..


nu är det ny vecka igen :)

ska snart iväg mot ett kvällspass..

imorgon är man ledig igen gött haha :):)


ikväll blir det kaffe ihop med sandris :)<3



Strandhugget ;)
















Bilder från lägenheten :) 




         



Av Johanna Franzen - 5 juni 2012 22:47

Idag var man ledig, även imorgon.. skönt :)

var dock en sväng på jobbet, för att fixa iordning endel grejer...

resten av dagen har jag typ varit hemma hos mamma & pappa! :)


nu på kvällen har sandra h, varit här..


här kommer lite bilder på vad jag har fixat i badrummet ;)


ser inte fram mot helgen, tråkigaste jobbpasset på G.

Lördag, tur de endast är 1 gång i månaden ;) haha


   



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards