Alla inlägg under april 2012

Av Johanna Franzen - 19 april 2012 10:30

Idag var det först jobb från 6-14:15..

Efter det åkte jag hem & somna någon timme på soffan ;)

gjorde även ordning spagetti och satte in i kylen tills kvällen...

vid halv 5 tiden åkte jag mot örebro, möte upp kayll vid brändåsen..

handla lite på ikea, rusta, blommsterlandet..

en snabbis bara :)

på kvällen kolla vid tv & åt mat 



<3

Av Johanna Franzen - 14 april 2012 20:36

    

Är så glad att jag har dig  <3


Av Johanna Franzen - 14 april 2012 20:06

Hej, var evigheter sedan nu... vet inte alls vad jag ska skriva om :)

bara vardagen som rullar på...


Igår hade jag ledig dag... passa på att städa, träffa sandra & ludwig..

kayll & jag tog även en sväng till motala..

båda handla nya skor :)


på kvällen grilla vi hemma hos mamma & pappa!

moster med familj var även där.


Idag har jag jobbat 7-18:30..

jobbigaste passat på hela månaden, gick väl sådär idag..

finns endel kvar att göra.


vet inte rikitgt vad vi ska hitta på nu ikväll..

kayll är just nu ute och cyklar.. någon ny grej nu igen han provar haha!

Typ finna någon skatt... finns tydligen över hela världen..

vet inte vad det heter :P?






 

       




Av Johanna Franzen - 4 april 2012 20:03

Idag är det onsdag!, jobbat från 6:30-16:15..

mycket att göra nu på jobbet när det är påsk, att folk handlar mycket mat..

efter jobbet tog kayll & jag oss en promenad.. gick även till apoteket, konsum & netto...

passa även på att fika, hemma hos kenneth..

nu är alla hemma hos oss, precis tänt grillen :)

vi har nämligen ny grill, som vi köpte i helgen... toppen bra..



Föresten igår kväll var vi hemma hos milla, jag & sandra... fira millas födelsedag med mat & presenter..



   


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards