Alla inlägg den 5 juli 2011

Av Johanna Franzen - 5 juli 2011 23:19

gick bra på jobbet idag börja med kurs från 12-14

bra att man äntligen får lära sig allt nytt med data/ordrar.

fick även ändrat på min anställning igen idag.

så nu har man rätt timlön gött haha ;)


nu när man kom hem rinde jag sandra en stund, har inte träffat eller prata med henne sen förra veckan var dags då tyckte ja...nu håller jag på och tvättar/städar!


imorgon blir det örebro en sväng innan jobbet...

gullig jobbarkompis som stannar kvar en stund längre så jag slipper stressa...:)


nu ska jag städa det sista sen blir det sängen...

imorgon kväll blir det fiske med tjejerna





Av Johanna Franzen - 5 juli 2011 09:53

Nu är ännu en helg över

min helg bestod av 


Fredag: var hemma hos mamma & pappa tsm med kayll & malte!

dom byggde en musik-grej vi ska ha i båten!


på kvällen åkte vi till kaylls familj på mat!

vid 11 tiden åkte vi hem och kolla lite film!



Lördag: vart frukost nere på källarvalvet tsm med moster & familj!

sen åkte kayll & jag och malte ut med båten!

vi hämtade även också upp tobbe när vi hade varit ute ett tag!

vi grilla korv och tog det lungt!

jag var en enda som fick fisk!

på kvällen laga kayll och jag mat och kolla på film!

sen gick han ner till pubben och jag försökte sova!


Söndag: var sjuk mådde verkligen piss dåligt!

men var tvungen att gå till jobbet innan jag kunde få in någon som kunde jobba för mig!... men till slut kunde iaf david komma ner! så jag kunde gå hem!


var även hemma hos mamma & pappa och fika en sväng fast jag var mest död på

deras soffa!

lilla thilda var även där också!

vi vilade ihop!


på kvällen laga kayll och jag mat vart sjömansbiff



och nu är det redan tisdag.... idag blir det jobb från 12-20:15







Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards